BEOGRAD - Preduzeća "Srbija voz" i "Infrastrukture železnica Srbije" izvinila su se danas građanima i putnicima što su više sati čekali bez struje i grejanja u vozu na relaciji Beograd-Bar.

Kako se u saopštenju navodi, izvinjenje je upućeno zbog velikog propusta i neblagovremenog organizovanja prevoza 224 putnika, koji su devet sati čekali u vozu na relaciji Beograd-Bar.

"Molimo vas, izvinite! Posebno izvinjenje upućujemo porodicama koje su bile zabrinute za decu, stare i bolesne koji su se nalazili među naših 224 putnika. Kao najodgovorniji u Srbija Vozu i Infrastrukturi železnica Srbije prihvatamo svu odgovornost za ovaj incident, a adekvatne sankcije biće primenjene i prema svima koji su bili u lancu odgovornosti", stoji u saopštenju.

Iz tih preduzeća još jednom mole sve građane, njihove putnike i Vladu Srbije da prihvate nihovo izvinjenje.

"Mi ćemo učiniti sve da se u rukovođenju naših kompanija ovakvi propusti na železnici više nikad ne ponove", navodi se u saopštenju.

U sudaru voza i automobila 3. januara, na pruzi Beograd-Bar kod Valjeva, oštećena je lokomotiva i kontaktna mreža, zbog čega je nestala struja, a zbog neadekvatne procene potrebnog vremena za otklanjanje kvara, putnici su devet sati proveli u vagonima bez struje, grejanja, hrane i vode.