Majstori više neće smeti da varaju!
BEOGRAD - Fušerima odzvonilo!
Pozvali ste broj telefona molera s flajera koji ste pronašli u sandučetu, majstor nije izvršio uslugu kako ste dogovorili, ostavio nered za sobom, a uz to i odredio cenu za koju smatrate da je previsoka. Pitate se koja su Vaša prava i kome možete da se obratite za pomoć?
U Ministarstvu trgovine kažu da Zakon o zaštiti potrošača korisnicima usluga daje mogućnost žalbe na rad u skladu s propisima.
- Savetujemo da se pre započinjanja radova detaljno dogovorite o izvršenju posla, cenama, načinu plaćanja i rokovima za završetak radova. Bitno je i da potrošači pažljivo biraju izvođača radova, da ne nasedaju na brojne reklame s flajera koji zatrpavaju poštanske sandučiće - kažu u Ministarstvu trgovine i dodaju: „Ako niste zadovoljni uslugama majstora koji vam renoviraju stan, imate pravo da se žalite, a pružalac usluga je dužan da vam odgovori najkasnije za 15 dana. Ukoliko trgovac ne usvoji reklamaciju, kupac se može obratiti Udruženju za zaštitu potrošača, a na kraju mu ostaje mogućnost pokretanja postupka pred sudom”.
Raspitajte se o sledećem
- koliko košta rad
- koliko košta materijal
- ko obezbeđuje materijal
- da li u cenu ulazi odnošenje šuta I čišćenje stana
- da li izvođač radova posebno naplaćuje dolazak
- da li se cena razlikuje u zavisnosti od doba dana
- da li cena zavisi od brzine dolaska
PREDSEDNIK VUČIĆ: Pripremamo važan program za podršku ljudima koji iz dijaspore žele da se vrate u Srbiju! Svi detalji do Nove godine! O planu za mlade u subotu