Nov zakon o zaštiti potrošača štiti građane Srbije od aljkavih i neodgovornih dunđera

BEOGRAD - Fušerima odzvonilo!
Pozvali ste broj telefona molera s flajera koji ste pronašli u sandučetu, majstor nije izvršio uslugu kako ste dogovorili, ostavio nered za sobom, a uz to i odredio cenu za koju smatrate da je previsoka. Pitate se koja su Vaša prava i kome možete da se obratite za pomoć?

U Ministarstvu trgovine kažu da Zakon o zaštiti potrošača korisnicima usluga daje mogućnost žalbe na rad u skladu s propisima.

- Savetujemo da se pre započinjanja radova detaljno dogovorite o izvršenju posla, cenama, načinu plaćanja i rokovima za završetak radova. Bitno je i da potrošači pažljivo biraju izvođača radova, da ne nasedaju na brojne reklame s flajera koji zatrpavaju poštanske sandučiće - kažu u Ministarstvu trgovine i dodaju: „Ako niste zadovoljni uslugama majstora koji vam renoviraju stan, imate pravo da se žalite, a pružalac usluga je dužan da vam odgovori najkasnije za 15 dana. Ukoliko trgovac ne usvoji reklamaciju, kupac se može obratiti Udruženju za zaštitu potrošača, a na kraju mu ostaje mogućnost pokretanja postupka pred sudom”.

Raspitajte se o sledećem

- koliko košta rad

- koliko košta materijal

- ko obezbeđuje materijal

- da li u cenu ulazi odnošenje šuta I čišćenje stana

- da li izvođač radova posebno naplaćuje dolazak

- da li se cena razlikuje u zavisnosti od doba dana

- da li cena zavisi od brzine dolaska