Bata Živojinović privlači kineske turiste u Srbiju
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Slovenija, a u šest izložbenih hala okupiće se 1.153 izlagača, koji će predstaviti svoje najznačajnije turističke organizacije, agencije, hotele, gradove, planine, banje, regije i jezera.
- Imamo rekordan broj izlagača, uz dve nove zemlje koje se predstavljaju - Namibiju i Maleziju. Očekujemo i rekordnu posetu, prošle godine sajam je posetilo 70.000 ljudi, a ove očekujemo bar 75.000 posetilaca - rekao je ministar trgovine Rasim Ljajić.
Prema njegovim rečima, Sajam turizma u Beogradu najznačajniji je u jugoistočnoj Evropi, a među sedam najznačajnijih u celoj Evropi.
- Sajam turizma značajan je za ceo srpski turizam, za povećanje turističkog prometa u zemlji, ali i sa stanovišta međunarodnog imidža i ugleda zemlje. Tokom sajma biće sklopljeno veliki broj ugovora i aranžmana - naglasio je Ljajić.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović istakla je da će tema TOS na sajmu biti „Dunav, reke i jezera“, a povodom obeležavanje jubileja 160 godina od rođenja Nikole Tesle na štandu će biti predstavljen i Teslin kutak.
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio je spot koji je namenjen za privlačenje turista s kineskog tržišta, a u kom učestvuje glumac Bata Živojinović.
Pretera ga
MALI ŽELI 60 MILIONA KINEZA
Siniša Mali je izjavio da u Beograd želi da dovede 10 odsto od 600 miliona kineskih turista. Kad je, uz pomoć publike, shvatio da bi to značilo da će u Srbiju doći 60 miliona Kineza, „ispravio“ se, pa je poželeo da dovede jedan odsto, iliti - šest miliona kineskih turista. Međutim, ostalo je nejasno kako će se i gde taj broj Kineza smestiti u Beograd.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore