NISU MOGLI DA SAČEKAJU PROLEĆE: Svečano otvoren Koridor 10 već pun rupa
Nema završnog sloja celom dužinom, a i osnovni je neravan, zaustavna traka je zatvorena jer nisu urađeni slivnici, a brojne rupe na mostu javljaju se jer je asfalt nanet preko metalnih ploča za koje ne može da se veže, kažu sagovornici N1.
Za puteve u Srbiji kažu da liče na krpe sa zakrpama, tako da učestali pozivi i žalbe na rupe ne bi bili uopšte čudni da na otvaranju ovog konkretnog puta nismo bili pre samo mesec ipo dana. Mi, brojne druge novinarske ekipe, 5.000 ljudi, zvaničnici, a ispred Vlade - potpredsednica i predsednik.
"Mi danas možemo ovako ponosno da gledamo na ovaj put", poručio je pre samo dva meseca premijer Vučić na svečanom otvaranju.
Pogled na put se brzo promenio. Sada stručnjaci potvrđuju ono što je vidljivo i golim okom - sa njim nešto nije u redu.
"Tu postoje neke tri vrste problema. Očito se vidi da pojedini delovi auto-puta nisu završeni, što se vidi po delovima koji bi trebalo da budu u sastavu auto-puta, vidi se da završni sloj nedostaje", objašnjava građevinski inženjer Danijel Dašić.
Da put nije završen povrđuju i stručnjaci Građevinskog fakulteta i Preduzeća za puteve, ali pred kamere je jedini pristao da stane Dašić, koji ima preko 20 godina iskustva u različitim građevinskim projektima i njihovom nadzoru.
A kakvo je vreme bilo 30. decembra kada je put otvoren, znamo iz izjave premijera.
"Ovde ste se smrzli kao da je hladno, nema ni minus pet", rekao je premijer dok je sneg provejavao.
On je tada naložio direktoru Koridora da put do kraja marta 2017. u potpunosti mora da bude otvoren, ali nije rekao da li mora da bude i završen.
Stručnjaci kažu da će sloj koji nedostaje morati da sačeka bolje vremenske uslove. Na pitanje, šta će se u međuvremenu sa putem dogoditi, kažu - koliko propadne, propao je.
Koridori Srbije: Habajući sloj biće postavljen u aprilu ili maju
Koridori Srbije saopštili su danas da je predmetna deonica Koridora 10 puštena u privremeni režim saobraćaja 30.12.2015. godine, radi povećanja bezbednosti odvijanja javnog saobraćaja.
Leva strana mosta br.1 dužine 497 metara, puštena je u saobraćaj sa izgrađenim prvim izravnavajućim slojem asfalta preko betonske površine zaštićene hidroizolacijom, navode iz Koridora.
Zbog nedostatka završnog habajućeg sloja koji nije mogao biti izgrađen usled nastupajućeg zimskog perioda, prilikom redovnog zimskog održavanja i usled neadekvatnog rukovanja čistačima snega na kritičnim mestima došlo je do oštećenja površine asfalta koja se saniraju svakodnevnim redovnim održavanjem, objašnjava se u saopštenju Koridora.
Koridori poručuju da će se u aprili i maju, kada vremenski uslovi dozvole, izvršiti ugradnja završnog habajućeg sloja asfalta čime će se eliminisati mogućnost nastajanja sličnih oštećenja.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore