Nakon jednogodišnje plaćene prakse, tri najbolja diplomca imaće priliku da nastave karijeru u jednoj od najvećih svetskih kompanija

Kompanija PepsiCo Srbija pokrenula je razvojni program pod nazivom PepsiCo Start (The Future), sa ciljem regrutovanja, obuke i zapošljavanja talentovanih diplomaca. Cilj programa je selekcija najboljih kandidata koji su diplomirali, a koji će nakon jednogodišnje plaćene prakse imati priliku da se zaposle u ovoj kompaniji.

Od zainteresovanih kandidata se očekuje da poseduju diplomu poslovno ili tehnološki orijentisanih fakulteta, kao i otvorenost, komunikativnost i organizacione veštine, timski duh, napredno znanje engleskog jezika i odlično poznavanje MS Office paketa programa. Radno iskustvo nije neophodno za prijavu na program. Oblasti u kojima bi kandidati bili angažovani su marketing i finansije u sedištu kompanije u Beogradu, kao i u oblasti proizvodnje i održavanja u proizvodnim pogonima kompanije u Magliću.

„Kroz jednogodišnju obuku kompanija PepsiCo Srbija odabranim kandidatima nudi priliku da pokrenu svoju karijeru i da prva profesionalna iskustva steknu u jednoj od globalno najuspešnijih kompanija. Pored toga, očekuje ih mogućnost kontinuiranog učenja i napredovanja, kao i prilika za rad na projektima u okviru kompanije, uz podršku iskusnijih kolega sa ciljem doprinosa poslovanju. Razvijanje mladih talenata i ulaganje u budućnost organizacije je i strateško opredeljenje naše kompanije, a tome u prilog ide i činjenica da smo u 2016. godini drugi put za redom dobili prestižno priznanje Top Employer Europe 2016 i Top Employer Serbia 2016.“ istakla je Bojana Vasiljević, HR menadžer kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana.
pepsico-start.jpg
Pr 

Svi zainteresovani diplomci se mogu prijaviti i informisati putem sajta www.pepsicostart.rs. Proces selekcije biće zaokružen odabirom tri najbolja kandidata koja će svoju jednogodišnju plaćenu praksu u kompaniji PepsiCo Srbija početi u avgustu 2016. godine. U sklopu promocije programa, zaposleni kompanije PepsiCo Srbija održaće predavanja na fakultetima u Beogradu, kao i u Novom Sadu, tokom kojih će diplomcima i lično približiti program „PepsiCo Start“.

O kompaniji PepsiCoPotrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2015. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji. PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ - a sve u cilju postizanja vrhunskih finansijskih rezultata i održivog rasta koje isporučujemo našim akcionarima. U praksi, ‘Poslovanje sa svrhom’ podrazumeva: širok spektar hrane i pića - od poslastica pa do zdravih proizvoda, pronalaženje novih načina za smanjenje uticaja na životnu sredinu i troškova poslovanja, obezbeđenje sigurnog i inkluzivnog radnog okruženja na globalnom nivou, kao i poštovanje, podršku i ulaganje u lokalne zajednice u kojima kompanija posluje. Za više informacija posetite www.pepsico.com