Misija „Delez grupe” jeste da našim potrošačima ponudi kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama

BEOGRAD - Kupac na prvom mestu!

Delez” konstantno razmatra mogućnosti za rast mreže, koji se može obezbediti putem investicija, ali i otvaranjem novih objekata, kaže za Kurir David Vander Skuren, generalni direktor „Deleza” za Srbiju, BiH i Crnu Goru.

- U toku ove godine planiramo da otvorimo oko 20 novih objekata, a jedan od ključnih projekata je početak izgradnje velikog distributivnog centra.

♦ „Maksi” je postao konkurentniji otkako ga je preuzela „Delez grupa”. Hoće li biti još sniženja cena?

- Misija „Delez grupe” je da našim potrošačima ponudimo kvalitetne i bezbedne proizvode po pristupačnim cenama. U Srbiji je to realizovano kroz prošlogodišnju kampanju „Pale cene”, koja je početkom aprila osvežena talasom trajnih sniženja u okviru kojeg je nekoliko stotina proizvoda dobilo niže cene.

Da li će u „Maksijevoj” ponudi uskoro biti nekih novih brendova?

- Do kraja godine potrošači mogu da očekuju proširenje mreže privatnih brendova, između ostalog i u kategorijama ekoloških i organskih proizvoda. Cilj nam je da za ove proizvode, koji su često izvan domašaja prosečnog potrošača, upravo kroz privatne brendove ponudimo povoljne cene. Želimo da budemo prvi izbor za kupovinu hrane, pa ćemo asortiman uMaksiju” obogatiti i novim vrstama proizvoda koji dosad nisu bili u prodaji, poput sveže punjene paste poznatog italijanskog brendaBertanji”.

(S. T.)