DA LI SMO MODERNI ILI SIROMAŠNI Srbi sve više nose polovne krpice!
Na mnogobrojnim sajtovima mogu se naći različiti polovni odevni komadi, pa čak i modeli najprestižnijih modnih kuća
Tako se na mnogobrojnim sajtovima mogu naći najrazličitiji odevni komadi, pa čak i modeli najprestižnijih modnih kuća. Iako nošeno, ljudima to ipak ne predstavlja problem pri kupovini. Polovna garderoba je jeftinija, a kupci pritom ne moraju da gube vreme razgledajući krpice po radnjama, jer im je za šoping dovoljan jedan klik na računaru. O tome da li kupovina na ovaj način znači da smo možda osiromašili kao društvo stručnjaci imaju različita mišljenja.
Tako sociolog Dušan Mojić smatra da ima više razloga za kupovinu polovne garderobe, ali da svakako ne treba isključiti siromaštvo kao jedan od osnovnih razloga.
- Neko bi rekao da na taj način postajemo modernije društvo jer razvijamo potrošačku svest, pa ljudi hoće da kupuju lakše, brže i jeftinije. Međutim, ovo možemo dovesti u vezu sa siromaštvom, ali ipak to nije tako jednostavno tumačenje. Tu više društvenih trendova igra ulogu, mada sigurno i siromaštvo ne treba zanemariti - kaže Mojić. S druge strane, ekonomista Ljubomir Madžar smatra da je trgovina polovnom garderobom na internetu dobar način da mladi zarade novac.
Život od interneta
- Trgovina putem interneta je inovacija, a sama činjenica da je to, nakon sveta, proradilo i kod nas pokazuje da je reč o dobroj stvari. To što najčešće mladi trguju na ovaj način govori da stariji imaju averziju, pa čak i strah prema novim tehnologijama - zaključuje on.
Saša Vidić
TO JE ĐUBRE NAD ĐUBRETOM!
Modni kreator Saša Vidić nikako ne podržava ovu vrstu kupovinu, pogotovo što nikada ne možete znati od koga kupujete:
- Meni je to grozno! Ne verujem u verodostojnost tih stvari. Ako neko prodaje „versaće“ haljinu, to uopšte nije „versaće“ haljina, to je neko kinesko ili tursko đubre. Mi smo otvoreni samo za đubre, a na Zapadu je to normalno.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore