Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovno predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.

U prostorima stare fabrike duvana u Rovinju danas je održan drugi dan Weekend Media Festivala, gde je, pored najznačajnijih regionalnih lidera u medijima i izdavaštvu, nastupila i Adria Media Group.

Naši predstavnici su bili digital marketing menadžer Ana Marković i zamenik glavnog urednika brenda Kurir Ratko Femić, koji su u dva različita panela diskutovali sa kolegama iz regiona u dvorani "Vikendica".

Lideri u oblasti digital markeringa, među kojima i Ana Marković, iz Adria media grupe, izložili su svoje viđenje o temi oglašavanje, pregled trendova i kako mediji mogu profitirati iz programatika.

Na panelu Crno na belo, Ratko Femić je, sa kolegama iz Večernjeg i Jutarnjeg lista, iz Hrvatske, kao i Dnevnog avaza iz BiH, sučelio stavove o budućnosti i opstanku štampe.

media-vikend-rovinj.jpg
Kurir Tijana Niković