McCann Beograd najuspešnija agencija iz Srbije na Golden Drum festivalu
Agencija McCann Beograd je na međunarodnom festivalu Golden Drum osvojila šest nagrada, čime je postala najuspešnija agencija iz Srbije, dok je McCann Worldgroup proglašen za najuspešniju agencijsku mrežu.
Kampanja “LAV kokice” za klijenta Carlsberg Srbija osvojila je Grand Prix nagrade u kategorijama Direct i Integrated. Ova kampanja osvojila je i specijalne nagrade Silver Drum i Bronze Drum Adriatic Awards.
Kampanja “ARt, najveća virtuelna postavka umetničkih dela” za Muzej savremene umetnosti u Beogradu, osvojila je dva Silver Drum priznanja u kategorijama Mobile i Branded Content.
“Veoma smo srećni i ponosni na nagrade i uspeh na ovom značajnom festivalu. Ovo je za nas najuspešniji Golden Drum do sada, i izuzetna motivacija za dalje. Sve čestitke i zahvalnost kompletnom timu agencije, kao i našim klijentima na ostvarenom rezultatu”, rekla je Olivera Perković, direktorka agencije McCann Beograd.
Sa 169 poena, McCann Worldgroup je osvojio Golden Net Award i proglašen je za najuspešniju agencijsku mrežu na festivalu. Ovom uspehu je značajno doprinela i agencija McCann Beograd sa osvojenih šest nagrada.
Festival Golden Drum jedan je od najvažnijih internacionalnih festivala oglašavanja na kome tradicionalno učestvuju najbolje svetske agencije. Ove godine održan je dvadeset treći put u organizaciji Slovenačke oglašivačke komore.
PONOSAN SAM NA SRBIJU KOJU NIKO NE MOŽE DA ZAUSTAVI: Vučić se oglasio iz Zemun Polja - Dve firme htele da odustanu od radova zbog hajke, ali sam ih vratio!