Njuzvik Srbija u timu sa Sandej tajmsom i Špiglom
Rame uz rame sa kolegama iz redakcija najuticajnijih evropskih medija novinari i urednici srpskog Njuzvika radiće na istraživanju priča od evropskog značaja.
Rame uz rame sa kolegama iz redakcija nemačkog Špigla, britanskog Sandej tajmsa, italijanskog Lespresa novinari i urednici srpskog Njuzvika radiće na izradi priča od evropskog značaja.
Mreža European Investigative Cooperation (EIN), nastala je na inicijativu nemačkog nedeljnika Špigl, i osim srpskog izdanja Njuzvika, čine je predstavnici belgijskog Le Soara, španskog El Munda, danskog Politikena, britanskog Sandej tajmsa, Rumunskog centra za istraživačko novinarstvo, austrijskog Faltera i italijanskog Lespresa.
Predstavnici ovih medija organizuju redovnu razmenu informacija i zajednički rade na istraživanju najvažnijih tema na tlu Evrope.. Mreža se finansira iz sredstava samih medija i potpuno je nezavisna od bilo kakvih donacija sa strane.
Milorad Ivanović, glavni urednik srpskog izdanja magazina Njuzvik, navodi da novinari i urednici ove redakcije uveliko aktivno učestvuju u radu na značajnim pričama, te da su se već pokazali kao vodeći istraživači koji ne zaostaju za svojim evropskim kolegama.
Aleksandar Rodić, predsednik Adria Media Grupe, ističe da je posebno važno što su vodeći evropski mediji još jednom prepoznali profesionalizam i istraživački potencijal redakcija i novinara ove kompanije.
“Adria Medija Grupa, u svim svojim izdanjima, teži najvišim profesionalnim standardima, a ulazak Njuzvika u tim najrespektabilnijih medija Evrope veliko je priznanje našeg dosadašnjeg truda i ulaganja, kao i nespornog kvaliteta koji naše redakcije poseduju.”
Mreža EIN upravo radi na velikom istraživanju, a rezultati će objavljeni u decembru.
SARADNJA I SA RUSKIM KOLEGAMA
Njuzvik Srbija protekle nedelje bio je partner velike međunarodne konferencije posvećene terorizmu i medijima,koju organizuje Međunarodna akademija za televiziju i radio (IATR) iz Moskve.
Na konferenciji, koju je podržalo rusko ministarstvo za medije i komunikacije, učestvovalo je više od 80 vodećih novinara, urednika i eksperata iz 17 zemalja. Cilj je bio da se ukaže na značaj koji mediji imaju u borbi protiv terorizma.
Osim Njuzvika, medijski partner bila je i medijska kuća Sputnjik.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore