Portal „The Financial Brand“ je uvrstio novi vizuelni identitet Addiko banke u devet najlepših, u konkurenciji svih banaka na svetu.

To potvrđuje da je Addiko banka u svom procesu rebrendiranja prepoznala važnost vizuelnog identiteta i stvorila uverljiv, važan i drugačiji brend koji komunicira jasno, direktno i jednostavno bankarstvo, pa tako i novu, modernu banku.

„Veoma nam je drago što je vizuelni identitet brenda Addiko, koji je letos predstavljen javnosti, za kratko vreme dobio ovo lepo i značajno priznanje iz međunarodnih stručnih krugova. Naš brend odražava novu poslovnu strategiju banke, ideju o modernizaciji poslovanja i novi koncept bankarstva za koji se banka zalaže, a to je praktično bankarstvo. Rebrendiranjem nismo samo promenili ime i logo, već smo započeli sveobuhvatne promene na bolje, čuvajući dobre stvari i istovremeno ih unapređujući. Stvaramo i primenjujemo nove, više poslovne standarde, novu korporativnu kulturu i bolju uslugu, a zvanično priznanje za najlepši vizuelni identitet dokazuje da je rebrending zaista bio pravi potez“, izjavio je Ivan Radojčić, predsednik IO Addiko banke.

Vizuelni identitet je jedan od najmoćnijih alata u marketingu svake kompanije. U digitalnoj eri, tokom pripreme planova komunikacije sa klijentima, finansijske institucije ne mogu sebi dozvoliti da njihov vizuelni identitet bude poslednji na listi prioriteta, jer je u velikom procentu prvi utisak potencijalnog klijenta vrlo značajan u odabiru banke, kako objašnjava Džefri Pilčer,direktor i osnivač poznatog bankarskog portala u svetu “The Financial Brand“ koji je Addiko banku uvrstio u najlepših devet na svetu.