BEOGRAD - Agencija za integrisane komunikacije Golin, deo Interpublic grupe (NYSE: IPG), pokrenula je Golin Beograd u partnerstvu sa Ruskin & Hunt, vodećom agencijom za komunikacije u Srbiji.

Novoformirana agencija doneće inovativne integrisane usluge na tržište jugoistočne Evrope pružajući usluge PR-a, digitalnih komunikacija, kreiranja kontenta i oglašavanja pod rukovodstvom izvršnog direktora Đorđa Odavića.

„Misija Golin Beograda je da napravi promenu kroz relevantne i hrabre projekte vredne divljenja. Novi integrisani model G4 će kompletno promeniti našu strukturu i pomoći nam da kreiramo nezaboravne kampanje za naše klijente“, rekao je Odavić.

Dolasku Golina na srpsko tržište prethodilo je pokretanje Golina u Nemačkoj sa sestrinskom agencijom GGH MullenLowe u Hamburgu.

„Sa ambicijom da budemo agencija decenije, tražimo partnera koji razmišlja na isti način i agencije koje žele da ostvare isti cilj. Od našeg prvog sastanka sa timom Ruskin & Hunt- a, uvideli smo da delimo iste vrednosti i bili smo inspirisani njihovom energijom, posvećenošću i kreativnošću“, saopštio je Met Nil (Matt Neale), predsednik EMAE i potpredsednik agencije Golin u Njujorku.

Ruskin&Hunt poslovao je na tržištu Srbije 8 godina radeći sa najuspešnijim međunarodnim i domaćim klijentima u različitim industrijama sa regionalnim kancelarijama u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj i Crnog Gori.