Plata je legla na račun, što znači da je vreme za plaćanje računa za struju, infostan, telefon. Računi su u sandučetu, skuvaću duplu kafu, udobno se smestiti i izmiriti svoje mesečne obaveze dok čekam da se kafa ohladi.

Odlazak u banku sam odavno zamenila ovakvim načinom plaćanja. Čekanje u redu na šalteru banke predstavlja nepotreban gubitak vremena od kako je banka uvela Addiko Mobile aplikaciju. Sve transakcije su mi i do pet puta jeftinije plaćanjem putem M banking aplikacije.

Klijenti Addiko banke prelaze na online usluge i to iz veoma dobrih razloga. Udobno je, praktično i pre svega, sigurno. Pristup računu putem mobilne aplikacije je brz i jednostavan, tako da je vrlo lako proveriti stanje ili prebaciti sredstva sa jednog računa na drugi. Biti u toku sa svojim finansijama lako je kao i uzimanje telefona u ruke.

Aplikacija Addiko Mobile je jednostavna za korišćenje, dostupna za Android i za IOS operativne sisteme i lako se instalira. O sigurnosti ne treba da brinemo. Potrebno je samo da odgovorno pristupimo procesu instalacije tako što ćemo preuzeti aplikaciju sa Google Play Store-a ili App Store-a, a neophodno je i da imamo aktiviranu uslugu Addiko EBank. Posebno praktična je mogućnost zakazivanja datuma i tačnog vremena za transfer, a ova usluga je na raspolaganju 24/7.

Stigla mi je i druga rata za zimske cipele. Dok ispijam poslednji gutljaj kafe, prebaciću sredstva sa tekućeg na kreditnu karticu, možda ima novih sniženja u gradu, plata je legla, pa mogu sebe da obradujem i nekom sitnicom.