MK GROUP još jednom potvrdila da je važna karika u razvoju domaćeg turizma
Kopaonik, 17. mart 2017. – U toku marta, ski centar Kopaonik zabeležio je odličnu posećenost, kada je na najpoznatijoj srpskoj planini boravilo više od 10 hiljada ljudi. Velikoj posećenosti najpoznatijem ski centru, pored novog snežnog pokrivača, doprineli su i Kopaonik biznis forum i “Music Week“ festival
Zasluge za dobre rezultate možemo pripisati domaćinu ovih manifestacija, MK Mountain Resort, koji posluje u okviru MK Group i koji je, samo tokom prošle godine, uložio blizu 6 miliona evra u izgradnju novog kongresnog centra i povećanje kapaciteta i kvaliteta sadržaja u hotelu Grand.
“Imajući u vidu da nam vremenske prilike idu u prilog i da će nam martovski sneg definitivno omogućiti da se sezona produži i nakon 1. aprila, mislim da ćemo u prva 4 meseca napraviti jedan novi rekord, kako hotelijeri, tako i skijališta. Na Kopaoniku intezivno radimo na podizanju kongresnog turizma, ali i na dolasku drugih investitora. U našim hotelima na Kopaoniku imamo skoro 200 hiljada noćenja na godišnjem nivou, kaže Avram i dodaje da je u procesu privatizacije kupoprodajna cena iznosila 24 miliona evra, a potom je uloženo blizu 30 miliona evra u modernizaciju hotelskog kompleksa, višestruko poboljšanje kvaliteta usluge i novine u ponudi, koje se iz godine u godinu unapređuju. “Kao što smo pre šest godine pokrenuli Ski opening, čiji je cilj bio produžetak sezone, a koji je ove godine privukao oko 20 hiljada ljudi na planinu, tako i sa Kopaonik biznis forumom i „Music Week“ festivalom produžavamo sezonu do kraja marta, bez obzira na vremenske uslove“.
Kopaonik je nakon privatizacije i obnove hotela Grand & Spa 2008. godine postao i interesantna destinacija za mnoge investitore, koji su upravo na Sunčanoj planini počeli gradnju svojih hotela, čime je zaposlen veliki broj ljudi iz opštine Raška. Podstaknuti primerom MK Mountain Resorta, na Kopaoniku su otvorena 4 nova veća hotela, a 2 su u izgradnji. Interesovanje domaćih i stranih turista vidno raste svake godine, pa je tako od 2008. godine otvoreno na desetine novih restorana, ski škola, marketa i radnji.
“Hotelijerstvo u okviru MK Group pozicionirali smo tako da multiplikujemo razvoj drugih ekonomija. Privatizacijom smo dodatno oživeli razvoj manjih ekonomija kao što su na primer domaći lokalni proizvodi koji imaju sve veće tržište za svoje proizvode, ali i povećanju zapošljavanja lokalne radne snage, pa tako tokom zimske sezone na Kopaoniku radi čak 400 ljudi u našem Resortu”, napominje dalje Avram.
Skijaška sezona na Kopaoniku traje preko 100 dana i u ovom periodu ostvareno je 5 miliona vožnji žičarom, što je rekord do sada. Dobar provod na Kopaoniku se očekuje i narednih vikenda, kada će se održati drugi vikend Music Week Festivala, ali i Ski&Wine Festival, manifestacija posvećena vinu i gastronomiji.
Manifestacije koje MK Mountain Resort tradicionalno organizuje na Kopaoniku:
Ski opening – MK Group je pokrenula ovaj događaj po ugledu na slične događaje u evropskim ski-centrima kojim se otvara skijaška sezona. Tokom 2016. godine ovaj događaj privukao je skoro 20 000 ljubitelja skijanja i dobre zabave na snegu.
Kopaonička škola prirodnog prava – najelitniji pravnički skup u region koji već skoro tri decenije okuplja domaću i svetsku pravničku javnost.
“Music Week” festival – MK Group je ovaj muzički spektakl, koji se održava u hotelu Grand na Kopaoniku i okuplja najveće muzičke zvezde regiona, pokrenula po ugledu na slične manifestacije koje se organizuju u najprestižnijim letnjim destinacijama poput Ibice i Mikonosa
Kopaonik Open Summer Tour – četvorodnevna promocija aktivnog odmora koja se održava početkom jula i omogućava svim zaljubljenicima u Kopaonik sami kreiraju svoj aktivan odmor u prirodi
„Winterfest Ski & Wine Festival“ – ova manifestacija organizuje se poslednji vikend u martu, predstavlja svojevrstan događaj o vinu, gastronomiji i vinskom turizmu, koji okuplja najbolje vinare, kuvare, vlasnike najpoznatijih restorana.
Dani borovnice i Dani vrganja - tradicionalne manifestacije koje se održavaju u čast takozvanog kopaoničkog crnog zlata, kako još u ovom kraju nazivaju borovnicu ali i gljiva koje važe za jednu od najvrednijih.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega