VIŠE OD DVA MILIONA GLEDALACA KURIR TELEVIZIJE: Rekordna gledanost izbornog programa!
Specijalne online emisije Kurir TV u izbornoj noći i večeri nakon predsedničkih izbora privukle su više od dva miliona gledalaca!
Izborni program Kurir TV plasiran je paralelno na tri različite platforme: sajtu Kurir.rs, Facebook i Youtube live strimu, a prenosile su ga i četiri regionalne TV stanice.Ovim je projekat Kurir TV potvrdio najviše domete kvaliteta u medijima u Srbiji i dostigao rekordnu gledanost sadržaja!
Mimo izbornog online tv programa, izbore je na sajtu kurir.rs tokom izbornog dana i noći pratilo više od 2 miliona ljudi dok je naš sajt imao skoro 5,5 miliona otvorenih stranica!
Zajedničkim radom tima štampanog i web izdanja Kurira i ekipe video produkcije ovaj izborni tv format Adra Media Grupe, plasiran je prvi put u noći američkih predsedničkih izbora, a još jednom dobio je potvrdu svog kvaliteta u kreiranju digitalnog video sadržaja.
POGLEDAJTE POSTIZBORNI PROGRAM "SRBIJA JE IZABRALA"
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)