Komercijalna banka je u okviru svog eBank servisa omogućila korišćenje digitalne ekspoziture KOMeCENTAR. Klijenti sada mogu preko Interneta, bez odlaska u ekspozituru i čekanja u redu, da podnesu zahtev za određeni prozvod i uslugu, kao što su tekući račun, dozvoljeno prekoračenje po tekućem računu i debitne kartice sa odloženim plaćanjem.

Korisnici koji nisu klijenti Komercijalne banke, mogu da to postanu podnošenjem zahteva za otvaranje jednog od setova tekućih računa na WEB stranici Banke. Nakon realizacije zahteva i otvaranja tekućeg računa, korisnici postaju klijenti Komercijalne banke i dalje imaju mogućnost da podnose i ostale zahteve dostupne putem on-line usluge.

Za realizaciju zahteva potrebno je da korisnik izabere način na koji želi da potpiše dokumentaciju. To može da bude najbliža ekspozitura, kurirska služba (bez dodatnih troškova) ili putem digitalnog potpisa, ukoliko poseduje kvalifikovani sertifikat za elektronski potpis.
komercijalna-banka-komecentar.jpg
Foto: Promo

Sa zaposlenima u digitalnoj ekspozituri KOMeCENTAR klijenti mogu da komuniciraju telefonom, putem e-maila, chat-a i video razgovora.

Radno vreme KOMeCENTRA je radnim danom od 9 do 21 i subotom od 9 do 16 časova. E-mail adresa za komunikaciju sa klijentima je komecentarŽkombank.com, dok je telefon 19939.