Srpski potrošači sve više obraćaju pažnju na kvalitet proizvoda, ali i da više vode računa o tome šta jedu, te prevashodno biraju voće, povrće i meso


Srbi u prodavnici dnevno potroše 500 dinara na hranu, a broj kupljenih proizvoda u korpi veći je nego pre pet godina, rekao je juče Kventin Roje, novi generalni direktor kompanije „Ahold Delez“ u Srbiji.


On je istakao da srpski potrošači sve više obraćaju pažnju na kvalitet proizvoda, ali i da više vode računa o tome šta jedu, te prevashodno biraju voće, povrće i meso, odnosno prednost daju zdravim namirnicama.


Zbog toga „Delez“, trenutno najveći trgovinski lanac u Srbiji sa preko 400 prodajnih objekata, ima čvrstu saradnju s domaćim poljoprivrednim proizvođačima, sa čijih njiva dolazi skoro 70 odsto voća i povrća koji se nalaze na policama. Dolazak „Lidla“, prema rečima novog direktora, biće za sve na tržištu veliki izazov.

- Mi u „Delezu“ ne doživljavamo dolazak ovog velikog trgovinskog lanca kao opasnost. Svakako da će se stvari na tržištu promeniti, sigurno da će cene biti konkurentnije. Međutim, želim da napomenem da će njihov dolazak doprineti boljitku potrošača, dok taj boljitak neće osetiti i dobavljači - kaže Roje. Kompanija „Ahold Delez“ svake godine investira između 30 i 50 miliona evra u Srbiji, a godišnji porez koji plati državi je 50 miliona evra. Takođe, tokom prošle godine donirali su više od 1.000 tona hrane.


Kurir / D. T.

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

KURIR TV VESTI UŽIVO: Koliko su para građani Srbije dali za Vučićevu kampanju?