Predsednik kompanije “Adrija medija grupa” (AMG) Aleksandar Rodić danas je posetio "Adrija mediju Zagreb” (AMZ) koja već tri godine posluje u okviru "Adrija medija grupe".

- Izuzetno sam ponosan na sve zaposlene u “Adrija mediji Zagreb” koji ulažu veliku energiju kako bi naša izdanja u Hrvatskoj bila prepoznata po profesionalnosti i visokom kvalitetu - rekao je Rodić i poručio zaposlenima:

- Znam da je situacija u medijima teška i da borba za tržišnu poziciju zahteva svu posvećenost, ali nakon ove posete iznova sam uveren da je naša budućnost sigurna - istakao je predsednik kompanije AMG Aleksandar Rodić.


Direktorka AMZ Ivona Čulo, zahvalila se predsedniku kompanije na poseti i podršci, naglasivši da su regionalna saradnja i zajednički razvoj, pogotovo u sferi digitalnih medija, ključni za uspešan rast kompanije:

- “Adrija medija Zagreb” već godinama ima jasnu poziciju tržišnog lidera u segmentu glossy magazina u Hrvatskoj. Uspešnost kompanije leži upravo u najkvalitetnijim kadrovima i našoj fleksibilnosti i sposobnosti da na vreme prepoznamo potrebe tržišta. U skladu s dugoročnom strategijom, kompanija se poslednjih godina izdigla u tzv. fabriku sadržaja i na jednom mestu nastojimo da okupimo različite profitne jedinice koje nam osiguravaju dalji rast. Sigurna sam da ćemo sa svojom kvalitetnom i širokom ponudom i, naravno, saradnjom s “Adrija medija grupom” sa Aleksandrom Rodićem na čelu, kao i sa “Styria Media Group” zauzeti poziciju jedne od vodećih multimedijskih kompanija u regionu - rekla je Čulo.


“Adrija medija Zagreb” trenutno ima 13 magazinskih izdanja, koje plasira na teritoriji Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hrecegovine, među kojima su Elle, Men’s Health, Story, Cosmopolitan, National Geographic, Sensa... Portfolio obuhvata i 10 digitalnih izdanja i 20 javnosti dobro poznatih brendiranih događaja. Svakog meseca magazine čita oko 800.000 ljudi, a veb stranice poseti preko dva miliona korisnika.