Dobiti poverenje potrošača je najveći uspeh moderne kompanije, ovaj primer bi svi trebalo da slede

Na tržištu prepunom konkurencije, klijenti vernošću nagrađuju one brendove koji su to po njima zaslužili. To posebno važi za sfere sa stalno prisutnim modernizovanjem načina poslovanja i obaveznim praćenjem svetskih trendova industrije. Turizam je jedna od tih sfera, stalno se razvija i proširuje.

Kako klijenti žele da za svoj novac dobiju kvalitetnu i pouzdanu uslugu, biraju velike kompanije čija je rasprostranjenost zajedno sa tradicijom garancija kvaliteta. Na našem tržištu izdvojila se turistička agencija Fly Fly Travel, osnovana 2009. godine, koja je proširila svoju mrežu kroz celu Srbiju, a potom i region. Više od petnaest poslovnica u Srbiji i šest u inostranstvu dokaz su da je u pitanju prepoznatljivo ime, koje uliva sigurnost svim kupcima.

Ljubazni i stručni agenti ove kompanije na raspolaganju su klijentima tokom cele godine, 24h dnevno i svih sedam dana u nedelji. S obzirom na odličan odnos sa avio kompanijama, ustanovljen putem zastupništva na našem tržištu, njima su na raspolaganju povlašćene tarife, a pristup najmodernijim rezervacionim sistemima omogućava najlakše odabiranje najboljih opcija za putnike. To uključuje i kombinovanje sa smeštajem, tako da putnici na jednom mestu dobijaju kompletnu uslugu, pa se mogu opredeliti i za neki od primamljivih aranžmana, u skladu sa trenutno aktuelnom sezonom.

dsc01570.jpg
Foto: Promo

Ono što je Fly Fly Travel spremio kao nagradu za poverenje svih svojih putnika je loyalty program „Fly Vip“, u kojem pravo na članstvo dobija svako posle prve kupovine u ovoj agenciji. Ovaj program svim vernim klijentima donosi brojne popuste i pogodnosti, što je jedan od presudnih faktora zbog kojih se oni vraćaju baš u ovu agenciju kada žele negde da putuju.

Razmišljanje o potrebama putnika i održavanje nivoa kvaliteta prepoznato je i višestrukim nagradama za najbolju turističku agenciju u jugoistočnoj Evropi, među kojima su dva „Zlatna turistička srca“, dve „Brand Leader Award“ nagrade, kao i „Vip BizPartner“, „Serbian Brend“ i „Business Partner“ u Srbiji, kao i „Bečki oskar popularnosti“.