KAMPANJA: Odmor u Srbiji nadohvat ruke
TOS će u zimskom periodu, pored primarnog slogana, publici biti približena preko promotivnih poruka poput „Vidi Srbiju... kad poželiš prazničnu magiju“
Turistička organizacija Srbije je promotivnu medijsku kampanju na domaćem tržištu za predstojeću zimsku sezonu otpočela 10. novembra 2017. pod sloganom „Vidi Srbiju - Zimski odmor je nadohvat ruke“.
Promotivnom kampanjom, koja će trajati do kraja februara, obuhvaćeni su zimski planinski centri, odmor u banjama Srbije, kao i gradski centri, sa posebnim akcentom na aktuelnu muzejsku ponudu i atmosferu u gradovima tokom zimskih praznika.
TOS će u zimskom periodu, pored primarnog slogana, publici biti približena preko promotivnih poruka poput „Vidi Srbiju... kad poželiš prazničnu magiju“.
Kurir / E.K.
Foto: Shutterstock
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore