Raiffeisen banka nastavlja proces digitalne transformacije i uvodi najsavremenija tehnološka rešenja. Cilj je da dodatno unapredi svoju uslugu i da klijentima omogući još brži i jednostavniji pristup svim neophodnim informacijama vezanim za bankarsko poslovanje.

U saradnji sa kompanijom „Saga d.o.o Beograd“ iz Beograda, razvijena je potpuno nova i jedinstvena bankarska usluga na domaćem tržištu – platforma za komunikaciju klijenata sa bankom, bazirana na veštačkoj inteligenciji. Reč je o softverskom rešenju koje je simbolično nazvano Rea (Raiffeisen Electronic Assistant), a za koje je specijalno dizajniran prigodan ženski lik androida. Korisnici – klijenti Raiffeisen banke, kao i oni koji to još uvek nisu, svemogućnosti platforme mogu da koriste na vrlo jednostavan način – slanjem poruke Rei (odnosno Raiffeisen banci) kroz najčešće kanale komunikacije: Fejsbuk mesindžer ili Vajber. Na ovaj način mogu da postave bilo koje pitanje u vezi sa uslugama i proizvodima banke, pronađu najbližu filijalu i bankomat ili dobiju neku drugu relevantnu podršku, i to 24 časa/7 dana u nedelji, veoma brzo - sa svog mobilnog telefona ili računara!

rea-1-1.jpg
Promo 

Aplikacija je inovativna ne samo na domaćem, već i na međunarodnom tržištu. Za razliku od ostalih komunikacionih rešenja koja već postoje na našem tržištu, a koja su bazirana na takozvanoj „menijem vođenoj komunikaciji“ (eng. „decision tree“), rešenje Raiffeisen banke predstavlja takozvani „enterprise bot“, koji funkcioniše na bazi veštačke inteligencije i zasnovan je na potpunom razumevanju prirodnog jezika. Sama konverzacija između Ree i klijenta odvija se na srpskom ili engleskom jeziku, interaktivno i veoma nalikuje komunikaciji između dvoje ljudi. „Zahvaljujući platformi koja je integrisana sa sistemima unutar banke, Rea može korisniku da pruži personalizovanu informaciju, nalik razgovoru sa zaposlenim u Kontakt centru banke, ističe Petar Jovanović, zamenik predsednika Izvršnog odbora Raiffeisen banke.

Budući da je zasnovana na veštačkoj inteligenciji, vremenom će obim pruženih informacija biti sve veći, a usluga koju će Rea biti u mogućnosti da pruži će biti sve kompleksnija, tako da će građani moći da obave i složenije transakcije, zakažu sastanak ili dobiju bankarsku uslugu bez posete filijali, već isključivo komunikacijom sa bankom putem svog mobilnog uređaja ili računara. Važno je naglasiti da, iako se odvija na pomenuta dva najčešća kanala za komunikaciju, Rea je istovremeno potpuno nezavisna od njih i „živi“ u Raiffeisen banci. U narednom periodu će klijenti biti u mogućnosti da sa Reom komuniciraju i putem ostalih popularnih komunikacionih platformi.

Za nešto mlađu ciljnu grupu, kao i za sve one koji u svojoj komunikaciji redovno koriste popularne emotikone na Vajberu, odnedavno su u ponudi i besplatni „stikeri“ sa likom Ree.

Uvođenjem ove novine, Raiffeisen banka nastavlja da prati rastući trend digitalizacije poslovanja.

(Promo tekst)