NEMANJA PAJIĆ: Novu poziciju doživljavam kao priliku za brojne inovacije i nove uspehe
Kompanija Adria Media Group već godinama predstavlja jednog od lidera u medijskoj industriji u regionu zahvaljujući konstantnom radu na unapređenju sadržaja, kvaliteta i svojih kapaciteta.
Beležimo rast u svim segmentima: zapošljavamo preko 600 ljudi u čitavom regionu, u portfoliju imamo 45 štampanih i 26 digitalnih izdanja, a neke od najvećih uspeha ostvarujemo u video-produkciji. Naši sadržaji mogu se pratiti i na 30 Jutjub kanala, dok digitalna izdanja mesečno posećuje oko 30 miliona ljudi, koji otvore preko milijardu stranica. Na najposećenijoj društvenoj mreži na svetu Fejsbuk imamo gotovo tri miliona fanova.
Naša poslovna politika zasniva se na praćenju promena na tržištu i prepoznavanju kadrova koji nam omogućavaju da se menjamo u skladu sa svetskim trendovima. Svi domaći, regionalni, ali i svetski uspesi naše kompanije govore da smo iskreno i predano posvećeni onome što stvaramo.
Danas, kao najveća medijska kompanija na zapadnom Balkanu, s ponosom vam predstavljamo novi tim dnevnog lista Kurir, jednog od najvećih i najprepoznatljivijih brendova u kompaniji. Snažno verujemo u sve članove tima i sigurni smo da će nam njihovo znanje i veštine omogućiti još bolje pozicioniranje na tržištu s potpuno novim organizacionim modelom poslovanja. Verujemo da će čitaoci sa ovim promenama dobiti još bolji Kurir.
Nemanja Pajić je preuzeo poziciju publishing managera zaduženog za Entertainment, sa zadatkom da osnaži jedan od ključnih segmenata u portfoliju kompanije. Od 2016. godine upravljao je brendom Kurir i vodio integrisanu redakciju kao glavni urednik štampanog i onlajn izdanja i video-produkcije. Pokrenuo je i mesecima uspešno vodio široku društvenu akciju "Stop nasilju", čiji je cilj sprečavanje nasilja u porodici. Karijeru je započeo na BK televiziji, radio je kao direktor i glavni i odgovorni urednik nedeljnika Ekskluziv, a potom i u dnevnim novinama Press i kompaniji Ringier Axel Springer. U Adria Media Groupu uređivao je i magazin Story. Od sada, biće zadužen za jedan od najodgovornijih poslova u kompaniji koji se odnosi na entertainment biznis, zabavu i svet poznatih javnih ličnosti. Njegovo dugogodišnje iskustvo doprineće još boljoj komunikaciji AMG sa javnim ličnostima iz sveta muzike, filma, medija, a kompanija će kroz birane javne nastupe nastaviti da gradi dobre odnose s njima. Neke od ključnih planova i strategija razvoja kompanije u oblasti entertainmenta od sada će biti u rukama Nemanje Pajića.
O promeni pozicije, Nemanja kaže:
- Nakon dve godine provedene na čelu brenda Kurir, drago mi je što ću se priključiti menadžmentu kompanije Adria Media Group na poziciji publishing managera zaduženog za Entertainment. Na taj način imaću priliku da odgovorim na novi profesionalni i kreativni izazov oslanjajući se na svoja dosadašnja iskustva i znanje. Tokom proteklog perioda ostvario sam brojne ideje koje su doprinele razvoju brenda Kurir, a novu poziciju doživljavam kao priliku za brojne inovacije i nove uspehe.
(Kurir.rs)
"NEĆU DA OLOŠ UPRAVLJA SRBIJOM" Vučić: Podigli smo zemlju iz potpune propasti, kao feniks iz pepela! Kažem vam - prekinite, o prelaznoj vladi se neće odlučivati