Reklamni spot i fotografije australijske kompanije koja se bavi prodajom naočara, snimljen u Jasenovcu, izazvao je lavinu negativnih komentara na društvenim mrežama.

Kompaniju "Valley Eye Wear" kritikovali su korisnici na Tviteru, rekavši da je spot "neverovatno uvredljiv".

Jedan od korisnika istakao je da je snimanje spota u Jasenovcu "užasna odluka", ali da je gora činjenica da se kompanija nije izvinila uprkos tome što joj je nekoliko stotina ljudi "održalo lekciju iz istorije".

Pojedini korisnici pozivaju na bojkot kompanije zbog spota iz Jasenovca.

Australijska kompanija "Valley Eye Wear" koja se bavi prodajom naočara snimila je reklamne fotografije i spotove pored spomenika žrtvama logora Jasenovac, gde je za vreme Nezavisne Države Hrvatske, tokom Drugog svetskog rata ubijeno više desetina hiljada Srba, Jevreja i Roma, među kojima je bilo dece.

Predstavljajući novu kolekciju, maneken šeta zavejanom poljanom po tmurnom zimskom danu. Nazire se, kako se navodi, da je ideja marketinškog stručnjaka koji je smislio ovu, u najmanju ruku, degutantnu kampanju, da se kroz naočare koje proizvodi kompanija vidi kroz svaku tamu, pa i ovu monstruoznu koja je progutala na desetine hiljada ljudi koji su umrli u najstrašnijim mukama.

Na profilu kompanije, na mreži "Instagram", pored jedne fotografije navodi se objašnjenje da je snimanje rađeno u Hrvatskoj pored spomenika "u znak sećanja na stotine hiljada ljudi koji su stradali na ovom mestu".

Odluka da se logor koristi kao marketinški trik, izazvala je brojne komentare poput onih da su "mogli da odu u Aušvic da snimaju", "da pozadina slika lepo proganja"...

"Večernje novosti" pišu i da su se, nezvanično, pojavile informacije da je u ovu kampanju prste umešala hrvatska zajednica u Australji čiji su članovi predložili ovu lokaciju za snimanje spotova.

U Javnoj ustanovi "Spomen-područje Jasenovac" nisu znali da je sniman reklamni spot. Rekli su da su iznenađeni i da će komentarisati slučaj tek kada budu u potpunosti ispitali o čemu se radi, pišu "Novosti".

(Kurir.rs/Tanjug/Novosti/Foto ilustracija: Profimedia)