Turisti iz Srbije koji su danas stigli u popularno špansko letovalište Ljoret de Mar nisu mogli da uđu u hotel za koji su platili aranžman jer turistička agencija navodno nije uplatila novac za njihov smeštaj.

Nastala je prava drama, a turisti su pomislili da će biti nove žrtve nemara i prevare turističke agencije, kojih je u poslednje vreme sve više u Srbiji.

Jednoj putnici je i pozlilo, pa je dolazila Hitna pomoć.

viber-image-5.jpg
čitalac Kurira 

Kako je putovanje organizovala agencija Milenium, pozvali smo ih, a u ovoj agenciji nam je potvrđeno da je problema bilo, ali da je rešen:

- Jeste bio je problem, ali evo već u ovom momentu su putnici iz dva autobusa smešteni u hotel, a uskoro će i turisti iz trećeg autobusa biti u svojim sobama. Bio je problem sa uplatom depozita, ali smo to rešili i nema zaista nikakvih problema - rekli su u agenciji Milenium.

Dodaju da su promene u aranžmanima, sa vlasnicima u Španiji česte, pa da nastanu ovakvi problemi.

viber-image-3.jpg
čitalac Kurira 

Ipak, naš izvor sa lica mesta kaže da je nastala prava drama, da su putnici bili zabrinuti da će ostati bez smeštaja i da će im putovanje presesti.

Kako saznajemo, hotel je tražio od gostiju da uplate sigurnosni depozit, koji se vraća ako se ništa u hotelu tokom boravka gostiju ne ošteti.

viber-image-2.jpg
čitalac Kurira 

- Za taj depozit nismo znali. Odmah smo zvali agenciju, gde su nam rekli da je došlo do promene, da su vlasnici hotela tražili taj depozit, i da je agencija to saznala tek kasnije - kaže jedan od putnika.

Agencija Milenijum je inače članica Nacionalne asocijacije turističkih agencija – YUTA.

Kurir.rs