Turistička agencija "Maks travel" poslala je na odmor u Grčku studente iz Valjeva, Kraljeva i Kragujevca koji su, ogorčeni smeštajem, podneli niz žalbi

Turistička agencija "Maks travel" iz Beograda prodala je desetodnevni aranžman na Krfu srpskim studentima koje je tamo umesto idiličnog smeštaja sa bazenom, kao što je prikazano na sajtu agencije, dočekalo smeće, odvaljene brave, prljavi toaleti!

1003.jpg
Kurir 

Ogorčeni zbog prevare, oni su uputili niz žalbi.
- Vila Falkonera na sajtu ima prikazane slike bazena koji nismo imali u okviru vile, već se nalazio u sklopu drugog hotela i naplaćivao se, o čemu nismo bili obavešteni. Vila nije posedovala vaj-faj. Sobe nisu bile očišćene, kao ni sudovi. Od escajga smo dobili jednu kašiku, dva noža i jedan zarđali nož za sečenje hleba. Posteljina nam nije bila promenjena 10 dana. Devetog dana smo imali i guštera u sudoperi - navode u svojoj žalbi Marija Ognjenović i Milan Lukić iz Valjeva i dodaju da su im "jedan dan bile uskraćene voda i struja".

1004.jpg
Kurir 


Takođe navode, a to potvrđuju i ostali studenti iz Valjeva, Kragujevca i Kruševca koji su putovali na Krf, da agencija nije ispoštovala ni navedeno u dodatnim paketima:
- Iako smo kupili narukvicu koja nam je obezbeđivala besplatan ulaz na sve Go2 oficijelne žurke agencije "Maks travel", u klubu nas je dočekalo obezbeđenje sa zahtevom da platimo ulaz pet evra, jer je ulaz bio besplatan do jedan sat posle ponoći, o čemu nismo bili obavešteni na info-tablama. Kada smo odbili da platimo, rekli su nam: "Onda se sklonite, sirotinjo." U paketu koji smo platili 85 evra trebalo je da dobijemo majicu i knjigu, za koje smo morali da jurimo vodiče sedam dana da nam daju.

1008.jpg
Kurir 


U agenciji kažu da su "na osnovu izvršenih provera i komunikacije sa napred navedenim licima, ustanovili da je agencija ispoštovala sve delove aranžmana u skladu sa ponudom".
- Slike smeštaja koje se i sada mogu naći na internet-stranici u celosti odgovaraju smeštaju koji su putnici uplatili, kao i lokaciji boravka - napisao je u odgovoru Darko Vojnović, direktor "Maks travela".

1006.jpg
Kurir 


Što se tiče fotografija koje su studenti napravili u smeštaju, on tvrdi da se radi o nepotpunim informacijama, jer "većina fotografija turista koje im je Kurir dostavio ne odgovara smeštaju u kome su putnici boravili i nisu verodostojne. U pitanju su slike pomoćnih objekata koji se nalaze na 30-50 metara od smeštaja, koje nikako ne mogu biti reprezentativne".
- Na putovanju, ni u jednom trenutku nismo dobili pisanu primedbu putnika na higijenu - zaključuje Vojnović.



Direktor agencije

Ko obavesti medije, prekršio je ugovor


Predstavnik podružnice "Maks travela" u Kragujevcu, Jana Martać, uputila nas je na direktora u Beogradu, iako je direktno komunicirala s grupom studenata iz Kragujevca koji traže da im se deo novca vrati. Direktor Vojnović u svom odgovoru podvlači da "svaki zahtev putnika za iniciranje postupka pred drugim licima, pre isteka roka za rešavanje prigovora, smatraće se preuranjenim, kao i obaveštavanje javnih glasila i medija povredom ugovora".

Kurir.rs/ Dragomir Ilić/ Foto: Kurir