Hotelska grupacija „Radisson Hotel Group“ predstavila je večeras svoj novi, ekskluzivni brend „Radisson Collection“ na događaju organizovanom u Beogradu. Više od petsto zvanica uživalo je u jedinstvenom programu, tokom koga su putem „digitalnih vrata“ i virtuelnih projekcija mogli da obiđu hotele ovog lanca na nekoliko svetskih destinacija.

04-radisson-collection-party.jpg
Foto: Promo

Predstavljanje brenda Radisson Collection i sam događaj koncipirani su tako da slave Beograd i njegov duh. Pored virtuelnih sadržaja, zvanice su uživale u postavci na trgu ispred hotela, pod nazivom "Tri lica Beograda" koja je prikazala nostalgičnu, boemsku i urbanu stranu prestonice Srbije. Oldtajmeri i čuvene crvene trafike podsetile su na osamdesete godine prošlog veka, karirani stolnjaci i kaldrma asocirali su na Skadarliju i boemski duh grada, a grafiti i street art umetnici prikazali su urbanu stranu Beograda.

2-yilmaz-senior-vice-president-radisson-hotel-group.jpg
Foto: Promo

- Ponosni smo da je Beograd sada dom jednog od prvih hotela brenda Radisson Collection. Beograd je skriveno blago Evrope i ima izvanredan potencijal za dalji razvoj. Zajedno sa vlasnicima hotela (Soravia Group) primetili smo povećanu potražnju za putovanjima u Beograd i Srbiju. Jedinstveni dizajn hotela i popularnost destinacije zaslužni su što je hotel postao deo ovog ekskluzivnog brenda. – istakao je Yilmaz Yildirimlar, potpredsednik Radisson Hotel Group za regiju Centralne i Istočne Evrope.

06-dunja-jovanic-i-sara-jo.jpg
Foto: Promo

Radisson Collection hotele odlikuje autentičan i moderan dizajn koji prati model savremenog načina života. Pažnja novog brenda usmerena je ka detaljima, funkcionalnosti, udobnosti, kao i kreiranju jedinstvenog iskustva za goste kroz restoran koji nudi lokalne specijalitete, Fitness & Wellness program i održivi razvoj. Svi hoteli u okviru ovog brenda nalaze se na centralnim gradskim lokacijama, u neposrednoj blizini glavnih znamenitosti i pružaju jedinstveno lokalno iskustvo gostima.

07-marija-kilibarda.jpg
Foto: Promo

- Velika je čast postati deo brenda Radisson Collection i imati priliku da ga predstavimo srpskom tržištu. Rebrending predstavlja važan korak u daljem razvoju našeg hotela. Ostajemo posvećeni očuvanju našeg jedinstvenog karaktera, pružanju izuzetne usluge i održavanju dobrih odnosa sa gostima i partnerima - rekla je Gabriela Ditetova, generalna direktorka hotela Radisson Collection, Old Mill Belgrade.

Radisson Collection Hotel, Old Mill Belgrade poseduje 236 soba sa unikatnim nameštajem, umetničke detalje poput oslikanih zidova, delo studija Strauss & Hillegaart, kao i nove pogodnosti Radisson Collection Sleep & Wellbeing Experiences.

Sa novim imenom na tržištu, pažnja hotela Radisson Collection, Old Mill Belgrade biće usmerena ka kreiranju novog iskustva za goste, uz servis i sve pogodnosti učešća u programu lojalnosti Radisson Rewards.

07-lena-kovacevic.jpg
Foto: Promo

Menadžment hotela će pod novim imenom nastaviti da aktivno radi na društveno odgovornim projektima, kao i podršci u umetnosti, kulturi i sportu. Podsticaće kretivnost svojih zaposlenih, postavljati izazove i razvijati nove, kreativne koncepte sa idejom da gost uvek bude u srcu svega što kompanija radi.

(Promo - tekst / Foto:Promo)