30.Oktobar 2018 – Prvi mesec nove školske godine prošao je u humanom tonu, jer je u akciji „Dobro delo za SOS Dečije selo“ sakupljeno više od 1,4 miliona dinara. U ovoj akciji učestovali su svi sugrađani koji su tokom avgusta i septembra u svih 12 Tempo hipermarketa širom Srbije, za svoje školarce kupili označene proizvode od čije kupovine se odvajao novac za SOS Dečije selo.

Prikupljena sredstva biće iskorišćena da se najmlađima u Dečijem selu poboljšaju uslovi u domovima i obezbedi grejanje tokom predstojećih hladnih dana.

fotografija-1.jpg
Promo 

„Srećni smo što još jednu godinu vidimo da je empatija naših sugrađana na ovako visokom nivou i da na mališane iz SOS Dečijeg sela misli dosta naših sugrađana. Zahvaljujući ovoj akciji tokom nastupajuće zime imaćemo mnogo bolje uslove u porodičnim domovima, a vest o veličini prikupljene donacije bila je najbolja kojom smo mogli započeti aktuelnu školsku godinu. Podrška koju nam tradicionalno pružaju Tempo hipermarketi i njihovi partneri nam je dragocena, a nakon godina saradnje slobodno možemo da kažemo da je to postao pravi prijateljski odnos koji sa ponosom negujemo“, rekla je Svetlana Damnjanović, iz SOS Dečijeg sela.

Akcija je trajala tokom avgusta i septembra, a njen značaj su prepoznale su i podržale i kompanije Statovac-komerc, Gatarić International Group, Novo beogradsko knjižarsko, Optimum, Eurocom International, Ilijanum, Universal, Officecom i Marina Company.

fotografija-2.jpg
Promo 

“Godinama se trudimo da kroz različite humanitarne aktivnosti učinimo našu zajednicu boljim mestom za život. Posebno smo srećni kada smo u prilici da pomognemo najmlađima i doprinesemo njihovom lepšem i bezbrižnijem odrastanju. Veliku zahvalnost dugujemo našim partnerima, jer bez njih ne bismo postigli ovakve rezultate, i drago nam je što su bili deo akcije koja podstiče najbolje u ljudima”, istakla je Mirjana Jovašević, direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja u Delez Srbiji.

(Promo - tekst / Foto: Promo)