OBEZBEDIMO SUPERHEROJIMA DOM KOJI IM JE POTREBAN: Izgradimo novu roditeljsku kuću za smeštaj dece obolele od raka
Mastercard i NURDOR udruženi za nacionalnu donatorsku kampanju za izgradnju nove roditeljske kuće kojom se zadovoljava potreba za većim kapacitetima za smeštaj dece obolele od raka.
Kompanija Mastercard i Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od raka (NURDOR) u saradnji sa NALED-om i Radio-televizijom Srbije, najavili su dugoročnu saradnju sa ciljem podrške SUPERHEROJA–dece koja vode najvažniju bitku u životu. Prvi korak je nacionalna donatorska kampanja za obezbeđivanje nove roditeljske kuće u Beogradu, kojom će se zadovoljiti potreba za većim kapacitetima za smeštaj dece na lečenju. Od 20. marta, svaka beskontaktna, mobilna ili on-line transakcija napravljena sa Mastercard karticama na teritoriji Republike Srbije, podržaće fond koji Mastercard donira za novu porodičnu kuću.
Mastercard osnažuje pojedince da započnu značajne inicijative koje će koristiti njihovim lokalnim zajednicama i doprineti razvoju celokupnog društva, a donatorska kampanja za NURDOR je jedinstven primer koji nam govori da se svaka pojedinačna akcija računa kako bi se ostvario viši cilj.
Jelena Ristić, direktorka za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine izjavila je:„Studija kompanije Mastercard ,,Stavi ono do čega ti je stalo na prvo mesto” koju smo realizovali prošle godine, potvrdila je da su veće investicije u zdravstvo najčešće inicijative u kojima građani vide potrebu za većim sopstvenim uključivanjem, kao i većim ulaganjima kompanija. Deca koja se bore protiv rakapredstavljaju najosetljiviju grupu i njima je potrebna najveća moguća podrška. Oni su pravi SUPERHEROJI, a roditeljska kuća u Beogradu je projekat od nacionalnog značaja, koji celokupna zajednica može aktivno da podrži i započne nešto neprocenjivo. Ponosni smo što smo se udružili sa NURDOR-om i naša dugoročna posvećenost podrazumeva i finansijsku podršku za novu roditeljsku kuću većih smeštajnih kapaciteta, kao i rad na podizanju svesti o važnosti kontinuirane podrške NURDOR-u“ .
Beograd je najveći dijagnostički i terapijski centar u Srbiji i najveći broj dece obolele od raka dolazi na lečenje upravo u glavni grad. Često se radi o porodicama koje materijalno nisu u mogućnosti da priušte adekvatan smeštaj i sve troškove života u Beogradu za vreme dok traje lečenje, a što je minimum godinu dana. S obzirom na to da zdravstveno stanje deteta ne dopušta da oni svakodnevno putuju iz udaljenih mesta u Beograd kako bi dete primilo terapiju – neophodno je obezbediti adekvatan smeštaj za sve njih.
„Roditeljska kuća nije samo smeštaj. To je projekat sveobuhvatne brige o porodicama, koji podrazumeva svakodnevni prevoz na terapije i nazad, uvek dostupnu psiho-socijalnu podršku, posete volontera i boravak u porodičnoj atmosferi u kojoj roditelji zajedno pružaju jedni drugima oslonac i podršku. Za decu je od neizmernog značaja da je to prostor prilagođen njima i njihovim potrebama, u kojem bolest nije oduzela pravo na detinjstvo i u kojem se uvek mogu osećati kao kod kuće. Nadamo se da će novi objekat moći da ispuni kriterijume za proširenje kapaciteta za smeštaj do 20 porodica. Trenutno u NURDOR-ovim roditeljskim kućama u Beogradu obezbeđujemo smeštaj za 13 porodica. Međutim, dve od tri kuće koje koristimo su samo privremena rešenja. Stoga je ovaj projekat dugoročno veoma važan i obezbediće stabilnost u kontinuiranoj podršci svim porodicama koje su potrebne ”,izjavila je Jolanda Korora, predsednik NURDOR-a.
Već 15 godina NURDOR ulaže značajna sredstva u unapređenje uslova lečenja dece na svim hemato-onkološkim odeljenjima u Srbiji i obavlja sjajan posao time što pruža logističku, stacionarnu, psihološku i socijalnu podršku ovim malim SUPERHEROJIMA i njihovim roditeljima. Zbog toga pored donatorske kampanje, dugoročna saradnja Mastercard i NURDOR-a podrazumeva i razvoj on-line donatorske platforme kao i zajedničku promociju potrebe za stalnim donacijama ovoj organizaciji.
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore