Aplikacija za košarkaške navijače, koju su napravili Nenad Nikolin i Nikola Krstić, odabrana je među osam najperspektivnijih evropskih startapa

Srpski startap "Kauč kouč" (Couch Coach) odabran je među osam najperspektivnijih evropskih startapa, a na nedavno održanom Petom B2B Software Days u Beču imao je zapažen nastup.


Reč je o aplikaciji za košarkaške navijače, koju su napravili Nenad Nikolin i Nikola Krstić. Da se radi o inovativnoj aplikaciji, uz koju navijači na potpuno novi način doživljavaju utakmice timova za koje navijaju, dokaz je početak saradnje s najznačajnijim evropskim košarkaškim takmičenjem Evroliga, kao i sa regionalnim ABA i ABA2 ligama, kao i Košarkaškom ligom Srbije i Košarkaškim savezom Srbije.


Prema rečima osnivača, nova verzija aplikacije, koja je odnedavno dostupna na Epl i na Gugl storu, svakim danom dobija sve više poklonika, a očekivanja su velika pred završna takmičenja u klupskim ligama.


Suština same aplikacije je u tome da navijači predlažu treneru s kojom prvom postavom da se započne utakmica, u toku samog meča mogu da zahtevaju da neki igrač uđe u igru, odnosno da neki igrač napusti igru. Moguće je, kada tim igra loše, od trenera zahtevati da zatraži tajm-aut, a mogu se i "lajkovati" i "dislajkovati" izmene i taktika koju sprovodi trener. Sve navedene akcije se, zavisno od dešavanja na terenu, obračunavaju prema algoritmu, za koji osnivači tvrde da je jedinstven i da je obračun bodova svakog navijača po završetku meča takav da pokazuje koliko je dobar kao "trener sa kauča" to jest kao "prvi" savetnik trenera.


Od trenera koji su među prvima prihvatili mogućnost da kroz aplikaciju saznaju šta predlažu navijači, izdvajaju se Igor Kokoškov, trener Feniks Sinsa, Dejan Milojević, trener Mega Bemaksa, Vladimir Glavinić, trener Aragaca, a veliku podršku u radu pruža Udruženje košarkaških trenera Srbije sa predsednikom Ivanom Jeremićem.

ANTRFILE
VELIKI PLANOVI

Sledi investicija od milion evra
Startap "Kauč kouč" ima podršku Inovacionog fonda Srbije, a plan je da se u toku ove godine realizuje "seed runda" investicije od milion evra. Plan je i da u narednih nekoliko godina aplikacija dostigne više miliona korisnika, da se proširi na druge kontinente i lige, pre svega na američko tržište, a i na istočna tržišta.

(Kurir/S. Đ.)