Kako zamišljate da bi trebalo da u budućnosti izgleda mlekara? A proizvodnja džemova i ajvara? A kako ćemo komunicirati sa nutricionistima koji brinu o našem zdravlju? Saznaćemo vrlo uskoro.

vrtlari.jpg
Foto: Promo

Zahvaljujući konkursu Generator 2.0, koji je Sosijete ženeral banka pokrenula sa partnerima, tri mala porodična predizeća iz Srbije će u narednim mesecima imati priliku da unaprede svoje poslovanje uz pomoć novih tehnologija.

Među ukupno 116 prijavljenih odlukom stručnog žirija nagradu su osvojili: proizvođači proizvoda od voća i povrća Vrtlari iz Malog Iđoša i Centar za preventivnu medicinu i program ishrane dr Gifing iz Beograda, dok je sa 5.861 glasom izbor publike mlekara Carpe Diem iz Krušedola.

carpe-diem.jpg
Foto: Promo

Sva tri tima dobiće konsultantsku podršku u transformaciji poslovanja korišćenjem digitalnih tehnologija (analizu postojećeg stanja i set preporuka sa akcionim planom), implementaciju jedne od predloženih preporuka u vrednosti do 5.000 evra, marketinški preobražaj i medijsku kampanju.

Ako do sada niste znali za njih, vreme je da ih upoznate, jer biznisi ovih hrabrih i preduzimljivih mladih ljudi će postati konkurentniji ne samo na domaćem, već i na stranom tržištu.

finalisti-konkursa-generator-2.0.jpg
Foto: Promo

Sa plantaže u Vojvodini na stalaže u SAD

Kombinujući tradicionalnu recepturu i moderne proizvodne pogone, bračni par Vanja i Branislav Sekulić su vrlo brzo izgradili reprezentativan domaći brend poznat i van granica Srbije. Pre nekoliko nedelja su čak izvezli prvi kontigent svoje robe u Sjedinjene Američke Države. Od vojvođanskih plantaža do stalaža u 10 država sveta stigli su kvalitetni pekmezi od šljiva, džemovi od kajsija i malina, slatko od šumskih jagoda, dunja i višanja, ajvar, blagi i ljuti domaći sok od paradajza...

finale-konkursa-generator-2.01.jpg
Foto: Promo

Baš kao i preostalih 20 polufinalista, prošli su kreativne radionice i sa Generator 2.0 timom stručnjaka radili na definisanju daljeg pravca njihovog poslovanja, prepoznavanju poslovnih prilika i sticanju različitih veština potrebnih za razvoj biznisa u digitalnoj ekonomiji.

Izvozni potencijal savetovališta za hrono ishranu

Nisu časili časa, Vrtlari i zaposleni u Centru dr Gifing su već u praksi počeli da primenjuju znanja stečena u toj fazi konkursa Sosijete ženeral banke.

"Za nas je ovo još neistražena teritorija i postoji momenat strepnje, ali svesni smo da je to neophodno za razvoj biznisa i da će nam doneti mnogo. Stvarno želimo da što pre dođemo do te Gifing 2.0 verzije, da naši zaposleni i naši korisnici imaju što pozitivnije iskustvo", kaže Jovana Vasiljević, direktorka firme koju je 2003. osnovala njena mama dr Ana Gifing.

centar-dr-gifing1.jpg
Foto: Promo

Vesela farma koza 2.0

Pejzažni arhitekta Jelena Marić i pravnik Aleksandar Stepanić u Krušedolu imaju farmu sa 250 koza, a otkupljuju i sa drugih farmi, pa dnevno prerađuju 1.000 litara kozjeg i ovčijeg mleka praveći jogurt, kiselo mleko, sireve, surutku… Digitalna transformacija pomoćiće svim zaposlenima u Carpe Diem da dokumentuju i što bolje prate sve procese, a najvažniji su im standardi za kvalitet i bezbednost hrane.

Sada sledi rad na 2.0 verziji njihovih preduzeća. I upravo primeri Centra dr Gifing, Vrtlara i Carpe Diem mogu da budu odličan primer i podsticaj drugima koji još uvek razmišljaju kako nove tehnologije mogu da rade za njih.

Promo