Adrija medija grupa je u Rovinju, na marginama Vikend medija festivala, organizovala druženje s vodećim ljudima medijske industrije u regionu. Najveći komunikacijski festival u ovom delu Evrope - 12. po redu, počeo je u četvrtak i traje do subote, a na njemu oko 5.000 učesnika prisustvuje predavanjima više od 150 predavača i panelista.

0952-nemanja-nikolic-2.jpg
Nemanja Nikolić 


Na druženju Adrija medija grupe bila su prisutna najveća imena medijske industrije u regionu, a dočekali su ih predsednik AMG Igor Žeželj, CTO AMG Ana Aleksić i izvršni direktor AMG Predrag Roganović. Igor Žeželj, predsednik AMG, ove godine prvi put je u drugoj ulozi - prvog čoveka jedne od najvećih regionalnih medijskih kompanija:


- Nastup AMG na Vikend medija festivalu nama je veoma bitan. Brine me da li ću stići da kao i uvek pogledam veliki broj panela, jer sam veliki poštovalac programske direkcije festivala. Mislim da je ovo možda i ključni događaj u godini za nas u medijima, da vidimo koji su trendovi, da li nam ide dobro ili loše. Kompletna industrija je ovde, tako da se može videti i predvideti šta će se dešavati u narednih godinu dana.


Govoreći o tome da li mediji u regionu mogu da prate svetske trendove, Žeželj je rekao:

0952-nemanja-nikolic-1.jpg
Nemanja Nikolić 


- Mi smo temperamentni sledbenici najbolje prakse. Ne mogu da kažem da smo trendseteri i lideri, ali mislim da smo dobri pratioci svega toga. Mislim da su kompletno svetski trendovi ovde preslikani, i iz godine u godinu sve smo brži i bolji pratioci.


CTO Adrija medija grupe Ana Aleksić komentarisala je odnos tehnologije i sadržaja u savremenim medijima:

0950-nemanja-nikolic-2.jpg
Nemanja Nikolić 


- Mislim da će i jedno i drugo izgubiti ako nastave da se takmiče. Danas je takvo vreme da nema tehnologije bez sadržaja i nema sadržaja bez tehnologije.


Predrag Roganović je rekao da nismo razočarani u tehnologiju danas, jer tek dolaze uzbudljive stvari, kao što su 5G, prenosiva tehnologija i drugo. On je istakao da su društvene mreže mnogo uticale na medije, jer su mediji videli direktno šta su korisnici zaista želeli.

0952-nemanja-nikolic-3.jpg
Nemanja Nikolić 


- Društvene mreže su nova vrsta medija i početak medija. Treba im dati vremena, pa će doći do kvaliteta - rekao je Roganović.

(Kurir.rs / Foto:Nemanja Nikolić)