U organizaciji Francusko-srpske privredne komore i ove godine je u periodu od 20. do 27. novembra održana „Francuska nedelja” koja je ove godine bila u godini kada Komora slavi prvu deceniju poslovanja. Manifestacija je održana sedmu godinu zaredom, sa ciljem promocije istorijskih, kulturnih i poslovnih veza između Francuske i Srbije. Period njenog održavanja vezuje se za široko popularan običaj u Francuskoj - doček mladog francuskog vina Novi Božole koji je obeležen 20. novembra u prisustvu preko 400 zvanica.

pekarska-radionica2.jpg
Promo 

Na ovoj ceremoniji služilo se francusko vino Božole nuvo ali i francuski sirevi, delikates proizvodi, a za zvanice je bio pripremljen i poseban muzički i zabavni program.

I ove godine je Francusko-srpska privredna komora imala bogat i sadržajan program. Na internet sajtu www.francuskanedelja.rs se tokom ovih sedam dana održao Onlajn sajam zapošljavanja, na kojem je učestvovalo sedamnaest kompanija, koje su zajedno ponudile preko 90 radnih mesta. Posetioci ove onlajn platforme imali su mogućnost da iz udobnosti svog doma posete virtuelne štandove kompanija učesnica, da apliciraju za slobodna radna mesta i četuju sa predstavnicima ljudskih resursa.

otvaranje-francuske-nedelje-2019--vece-bozole-nuvo-vina.jpg
Promo 

Francusko-srpska privredna komora je u subotu 23. novembra organizovala jedinstveni salon francuskog umeća življenja pod nazivom BONJOUR FRANCE! Na platou ispred šoping centra Rajićeva u Knez Mihailovoj ulici su se predstavili izlagači iz različitih sektora. Plato je bio pretvoren u izložbeni salon gde su svi posetioci mogli da vide, degustiraju i kupe proizvode inspirisane Francuskom iz različitih sektora poput kozmetike, sporta, vina i gastronomije, ali i biznisa.

pekarska-radionica1.jpg
Promo 

U Ambasadi Francuske u Srbiji 25. novembara 2019. održala se poslovna konferencija na temu „Innovating mobility“ čiji je pokrovitelj kompanija Airbus. Konferencija, u organizaciji Francusko-srpske privredne komore u saradnji sa Ambasadom Francuske u Srbiji, imala je za cilj da predstavi francusku ekspertizu u sektoru mobilnosti kroz najsavremenije projekte vodećih francuskih kompanija.

innovating-mobility2.jpg
Promo 

Edukativni kamp za studente tehničkih fakulteta održao se 25., 26. i 27. novembra. Studenti su imali priliku da obiđu ovu poznate kompanije i otkriju kako posluju velike korporacije, dobiju praktične savete od stručnjaka, kao i konkretne primere za unapređivanje određenih procesa ili mehanizama.

innovating-mobility1.jpg
Promo 

Poslednji u nizu događaja tokom ovogodišnje Francuske nedelje bila je pekarska radionica, 26. novembra. Zvanice su imale mogućnost da nauče od stručnjaka kako se mese i peku francuski kroasana i bageti, neprikosnoveni francuski pekarski specijaliteti.

bonjour-france-sajam.jpg
Promo 

„Francuska nedelja” vezuje se za treći četvrtak u novembru, dan kada se širom Francuske u restoranima i kafićima dočekuje Novi Božole, mlado francusko vino koje se pušta u prodaju odmah nakon fermentisanja.

bonjour-france-2.jpg
Promo 

Promo tekst