Čak 15 takmičara iz Kragujevca, Niša, Subotice, Novog Sada i Beograda takmiči će se za dobijanje početnih novčanih sredstava za pokretanje sopstvenog biznisa

StartUp karavan #za5, vol.2 u prethodnih mesec dana obišao je gradove širom Srbije u potrazi za mladim poslovnim talentima. Tom prilikom je više od 300 polaznika iz Kragujevca, Niša, Subotice, Novog Sada i Beograda edukovano o StartUp mogućnostima, ali i načinima testiranja uspešnosti jedne biznis ideje. Polaznicima su se predstavili i lokalni preduzetnici, koji su sa studentima i srednjoškolcima podelili svoje StartUp početke i posavetovali ih kako da izbegnu početničke greške.

Nakon završenih radionica, polaznici su dobili mogućnost da primene znanje stečeno na edukaciji, tako što su uzimali učešće u takmičenju StartUp #za5, vol. 2. Pravo učešća su imali svi polaznici radionica slanjem razrađenog modela sopstvenih poslovnih ideja.

Od ukupnog broja pristiglih projekata biće odabrano čak 15 polaznika iz Kragujevca, Niša, Subotice, Novog Sada i Beograda, koji će se plasirati u finalno takmičenje StartUp #za5. Finalisti će pred stručnim žirijem prezentovati razrađen koncept poslovnih ideja i na taj način će se takmičiti za pobedničke nagrade – dobijanje novčanih sredstava, koja će biti iskorišćena kao početni kapital za pokretanje biznisa.

startup-karavan--za5-vol.-2.jpg
Promo 

Ovom prilikom će biti odabrano čak pet pobednika koji će biti nagrađeni sa po 1.000 dolara za pokretanje sopstvenog biznisa.

Više informacija o samom takmičenju na www.buducnostza5.rs

StartUp karavan #za5 se organizuje po drugi put. Tokom 2017. godine više od 500 mladih pohađalo je edukativne radionice širom Srbije i na taj način su informisani o osnovnim pojmovima preduzetništva, kao i o koracima za osnivanje i vođenje sopstvenog preduzeća.

Nacionalni projekat Budućnost #za5 pokrenuo je Centar E8, uz logističku podršku V+O Communication, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije, Privredne komore Srbije i Coca-Cola Fondacije u cilju osnaživanja mladih u pronalaženju budućeg zaposlenja i kontinuirane edukacije. Foto: Promo