DODELJENE NAGRADE U GORKI LIST NAGRADNOJ IGRI „PUTUJTE“
JEDINI PRAVI Gorki List je uručio nagrade učesnicima u velikoj nagradnoj igri “Putujte”.
Već više od šest decenija Gorki List simbolizuje strast i brine o svojim potrošačima, time što podstiče one koji strastveno žive, rade i stvaraju.
Kroz veliku nagradnu igru „Putujte“ koja je trajala u periodu od 21.novembra do 19. decembra 2019., želeli smo da se na najlepši mogući način zahvalimo svojim potrošačima na poverenju i da ih ohrabrimo u širenju vidika i otvaranju novih pogleda na svet, istakla je brend menadžerka za Gorki List, Snežana Mišić. Zbog toga je nagradni fond od 247 nagrada, koncipiran tako da uključuje putovanja na veoma atraktivne, raznovrsne destinacije. Gorki List ima misiju da svoje potrošače vodi na neka lepša, željena mesta, tako da su motivaciju za učešće u nagradnoj igri, pored uživanja u omiljenom proizvodu, predstavljale brojne egzotične svetske, ali i evropske destinacije.
Među dve desetine hiljada učesnika u nagradnoj igri najviše sreće imali su : Kristina Đorđević koja osvojila prvu nagradu, Krstarenje Zapadnim Karibima sa Majamijem za 2 osobe, Vedrana Dakić kojoj je pripala nagrada 12 dana na Mauricijusu za 2 osobe, Rudolf Vojinić Zelić koji će u ovoj godini imati priliku da otputuje na Zanzibar i Jadranka Zrnić Dželatović koja će 2020.godinu pamtiti po putovanju na Maldive koje je osvojila.
Pored toga, Gorki List je obradovao i dobitnike nagradne igre koji su osvojili putovanja za 2 osobe u tri različite evrpske prestonice : Moskvu, Barselonu i Pariz, kao i 20 putovanja za 2 osobe u Veneciju u vreme Venecijanskog karnevala i još isto toliko nagradnih vikenda na Kopaoniku.
Dobitnik putovanja na Zanzibar za dve osobe Rudolf Vojnić Zelić je pri preuzimanju vaučera za putovanje istakao „GORKI LIST je moje omiljeno piće već 10 godina. Redovno se nalazi u mom kućnom baru, jer svi gosti koji mi dolaze biraju baš njega. Zbog toga, nagradna igra nije od nas zahtevala nikakve dodatne napore. Veoma je kreativno osmišljena, pa je u našem slučaju, bilo dovoljno da samo jako poželimo, izmaštamo omiljenu destinaciju i čekamo da li će sreća biti na našoj strani. Kada su me obavestili da sam dobitnik, nisam verovao, jer do sada nisam ništa osvojio u nagradnim igrama. Ali uz GORKI LIST mi je destinacija, koju odavno želim da posetim, učinjena izvesnom i realnom. Radujem se odlasku na Zanzibar, pa ću po povratku sa svima podeliti svoje utiske. Presrećan sam. Hvala Gorkom Listu!
„Pratim sve aktivnosti Gorkog Lista, jer pored vrhunskog kvaliteta proizvoda, on promoviše vrednosti koje su mi bliske. Imam utisak da je to jedan od najboljih brendova iz Srbije i da na način kako rade mogu da postignu uspeh i izvan naših granica. Putovanje na Maldive odavno želim, srećna sam što sam poslala poruku i dalje ću uz GORKI LIST slaviti sve najlepše trenutke svoga života.“ rekla je Jadranka Zrnić Dželatović, dobitnica putovanja na Maldive za dve osobe.
Jedinstven ukus Gorkog Lista kreiran je 1961. godine i od tada pa do danas je ostao nepromenjen. Svoje poverenje i odanost potrošači, već šest decenija, baziraju i na saznanju da Gorki List ima blagotvorna dejstva, jer je u njemu skladno ukomponovano 27 vrsta lekovitog bilja na čelu sa pelinom koji mu daje karakterističnu aromu i blagu gorčinu. Njegova tajna leži u potpunom skladu suprotnosti, u harmoniji gorkog i slatkog. Ukus Gorkog lista uči nas da prihvatamo različitosti i na taj način širimo vidike, zbog čega je baš ovaj gorki biter pravi izbor za sve posebne trenutke koje posvećujete sebi, ali i drugim ljudima.
(Promo - tekst / Foto:Promo)
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti