Neprestano se trudimo da unapredimo svoje usluge kako bismo pružili udobnije i lepše iskustvo na našim letovima, navodi Vizer u saopštenju dostavljenom Kuriru

BEOGRAD - Avio kompanija Vizer (Wizz Air) oglasila se povodom incidenta kojio je na aerodormu u Beču imao srpski državljanin Naim Leo Beširi. Naime, službenica aerodroma u Beču, koja je bila za šalterom Vizera je Beširijevoj saputnici tražila da doplati za prtljag 25 evra da bi mogla da se ukrca na avion, a nakon što je to uradila okrenula se ka svojoj koleginici i prokomentarisala "srpska g...a".

Vizer navodi da sprovela obimnu istragu i naglašava da su osoblje i zaposleni Wizz Air-a isključivo u avionu, dok su radnici na aerodromu zaposleni ugovornih partnera i nisu zaposleni direktno od Wizz Air-a.

“Wizz Air žali što je naš putnik doživeo neprijatnu situaciju pri ukrcavanju u avion na liniji iz Beča do Niša 3. februara 2020. godine. Wizz Air ne komentariše pojedinačne slučajeve, ali vas uveravamo da je o celoj stvari obavešten naš ugovorni partner. Nakon sprovedene istrage o ovom neželjenom događaju, možemo da potvrdimo da se protiv službenika koji je u pitanju sprovode disciplinske mere. Mi u Wizz Air-u smatramo da su naši putnici naša najveća vrednost i neprestano se trudimo da unapredimo svoje usluge kako bismo pružili udobnije i lepše iskustvo na našim letovima”, navodi Vizer u saopštenju dostavljenom Kuriru.

Inače, Beširi kaže da je na licu mesta tražio službenicama da se identifikuju što su one odbile, nakon čega se požalio kompaniji od koje je posle sat vremena stiglo izvinjenje.

Beširi, međutim, kaže da mu to nije bilo dovoljno, pa se po povratku u Srbiju žalio Poverenici za zaštitu ravnopravnosti Brankici Janković, a podneo je i tužbu protiv kompanije.

(Kurir.rs)