BEOGRAD - Poreska uprava saopštila je da će za vreme trajanja vanrednog stanja zbog bezbedonosno-zdravstvene zaštite građana, u skladu sa preporukama i merama Vlade Srbije, izmeniti način rada i komunikaciju sa poreskim obveznicima, a pre svega savetuje korišćenje elektronskih servisa ePorez.

Savetuje, takođe, korišćenje elektronskog načina komuniciranja putem mejla, kao i korišćenje usluga Kontakt centra umesto poseta organizacionim jedinicama Poreske uprave.

Elektronski servisi ePorezi radiće nesmetano i u narednom periodu, navedeno je u saopštenju.

Nesmetano će moći da se predaju elektronski potpisani obrasci poreskih prijava, prati status poslatih prijava, ima uvid u stanje na računima i dobiju e-uverenja.

Poreska uprava omogućila je elektronski način komunikacije sa poreskim obveznicima otvorivši posebne mejl adrese za prijem podnesaka elektronskim putem.

Spiskovi elektronskih adresa za prijem podnesaka elektronskim putem www.purs.gov.rs/biro-za-informisanje/novosti/6205/spisak-elektronskih-adresa-za-prijem-podnesaka-elektronskim-putem.html objavljeni su na sajtu Poreske uprave i vidno istaknuti u formi obaveštenja na objektima svih organizacionih jedinica Poreske uprave.

Na neposredan prijem podnesaka, ukoliko za tim postoji potreba, radiće četiri pisarnice Poreske uprave i to: ˇ Beograd Pisarnica Poreske uprave u Beogradu, ul. Despota Stefana 118; ˇ Novi Sad Pisarnica Poreske uprave u Novom Sadu, ul. Modene 7; ˇ Kragujevac Pisarnica Poreske uprave u Kragujevcu, 27. marta 14 i ˇ Niš Pisarnica Poreske uprave u Nišu, ul. Nikole Pašića 24.

Pojačan je i rad Kontakt centra, kome se građani mogu obratiti radnim danom od 8 do 18 časova za sve informacije u nadležnosti Poreske uprave Republike Srbije na brojeve telefona: 0700-700 007 011-33 10 111 Informacije o svim eventualnim naknadnim izmenama objavljivaće se redovno i na sajtu Poreske uprave www.purs.gov.rs.

(Kurir.rs/Tanjug)