SKRAĆENO RADNO VREME: Javni beležnici rade samo hitne slučajeve
Sve javnobeležničke kancelarije rade skraćeno od 9 do 15 sati po preporukama Ministarstva pravde u uslovima vanrednog stanja zbog epidemiloške situacije u zemlji, objavila je Komora javnih beležnika.
Javnobeležničke kancelarije nastavljaju da se pridržavaju preporuke kojom je 17. marta obustavljena overa potpisa, rukopisa i prepisa osim u naročito hitnim i opravdanim situacijama.
Da je situacija hitna neophodno je da stranke elektronskom ili redovnom poštom dostave javnim beležnicima obrazložen zahtev.
Javni beležnici nastavljaju da obavljaju solemnizaciju ugovora, sačinjavanje javnobeležničke zapise i zapisnike u skraćenom radnom vremenu.
Kancelarije obavljanje ovih poslova sa strankama zakazuju u razmaku od najmanje sat vremena, a potrebnu dokumentaciju primaju, kada je god to moguće, elektronskom poštom, dok je pristup kancelarijama omogućen isključivo strankama koje učestvuju u postupku.
U toku trajanja vanrednog stanja javni beležnici neće zakazivati ročista u postupcima sačinjavanja smrtovnica, raspravljanja zaostavštine i drugim vanparničnim postupcima, koje javnim beležnicima poveravavaju sudovi, a u kojima je neophdno učešće stranaka.
Već zakazana ročišta u ovim postupcima biće odložena, osim u predmetima u kojima se zahteva hitno postupanje, a ne ugrožavaju se posebno zaštićene kategorije stanovništva.
Javni beležnici do daljeg neće obavljati službene radnje van kancelarija, osim u izuzetno hitnim i opravdanim slučajevima.
(Tanjug)
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta