Zajedno protiv koronavirusa: Midas i Kurir poklanjaju chatbot svim partnerima
Midas i Kurir odlučili da pomognu svim partnerima u Srbiji i pokloniti na korišćenje Chatbot sa svim dodacima.
Nalazimo se u teškim vremenima. Koronavirus je pogodio gotovo svaku delatnost u Evropi, ali i svetu, te je potrebno radikalno promeniti način na koji radimo. Zato su Midas i Kurir odlučili da pomognu svim partnerima u Srbiji i poklone na korišćenje naš Chatbot sa svim dodacima za vreme korona krize.
Sada svako može napraviti iskorak u online poslovanju i boriti se protiv epidemije virusa sa boljim i naprednijim pristupom klijentima. Ako želite aktivirati Chatbot na svojoj web stranici, javite nam se na
marketing@midas-network.com
Do pre nekoliko godina činilo se da će chatbotovi izgledati kao daleka budućnost. Medjutim, velikim naporima programera, mi već živimo u toj budućnosti. Chatbotovi su već ovde i spremni za korišćenje. Ne treba vam čak ni poseban tim unutar kompanije koji će razvijati taj chatbot. Naime, Midas već neko vreme svojim klijentima omogućava korišćenje našeg naprednog chatbota koji se pokazao kao neverovatan uspeh.
Reč je o alatu koji je razvijen sa jednom svrhom - kako bi klijenti optimizovali online prodaju, skupili što više leadova po što nižoj ceni i olakšali direktnu komunikaciju sa klijentima.
Midas je proveo opsežna testiranja svog chatbota, sarađivao sa nizom klijenata u celom regionu i optimizovao ga kako bi povećao broj konverzija i smanjio cenu konverzije.
Sa našim smo klijentima aktivno razvijali chatbot kako bi bio što efikasniji. Tako su nam analize uspešnih i kvalitetno odrađenih kampanja pokazale da je moguće višestruko smanjiti cenu konverzije. A u trenutku u kojem smo primorani gotovo svo poslovanje prebaciti online, ima li boljeg rešenja od jeftinije cene konverzije?
Svaki test koji smo sproveli sa našim chatbotom rađen je uporedo. Tako smo paralelno radili kampanje sa standardnim landing stranicama i one u kojima je chatbot korišćen kao landing odredište.
Kvalitetno odrađene i uspešne kampanje pokazale su da je moguće cenu konverzije smanjiti i do 80%, što su naši korisnici već i sami prepoznali u praksi. Reč je o prvim pravim primenama konverzijskog marketinga, potpuno novog pristupa oglašavanju koji korisnicima našeg chatbota omogućava da sa svojim klijentima uspostave puno intimniji odnos koji se bazira na razgovoru.
Klijenti tako imaju utisak personalizovanog pristupa koji je toliko privlačan kod offline kupovine, a naši korisnici ne moraju imati vojsku prodajnih predstavnika jer je chatbot gotovo u potpunosti automatizovan.
"PREDSEDNIK I GRADONAČELNIK SU OD PRVOG MOMENTA SA NAMA" Bolna ispovest porodice Firić: Pustite nas da oplakujemo decu bez vaših protesta i politike (VIDEO)