BEOGRAD - Podnošenje zahteva za upis u katastar nepokretnosti obavlja se na šalteru službe za katastar nepokretnosti isključivo u zakazanom terminu ili digitalno putem eŠaltera, saopštio je Republički geodetski zavod (RGZ).

Zakazivanje se vrši na jedan od dva načina, korišćenjem aplikacije eZakazivanje na sajtu RGZ-a na internet adresi ili pozivom Info centra na kontakt telefone 011/6355600, 011/6355601, 011/6355602, 011/6355603, 011/6355604.

U slučaju prvog načina, obaveštenje o potvrdi zakazanog termina stranka dobija na svoju imejl adresu.

Digitalno putem eŠaltera zahtev se podnosi u izabranoj registrovanoj advokatskoj kancelariji ili u licenciranoj geodetskoj organizaciji, bez dolaska u službu katastra nepokretnosti, nakon čega stranka dobija broj svog predmeta.

Spisak licenciranih geodetskih organizacija i registrovaih advokatskih kancelarija za korišćenje usluge eŠalter nalazi se na adresi www.rgz.gov.rs.

Izdavanje lista nepokretnosti, kopije plana i uverenja obavlja se digitalno putem sajta RGZ - eKatastar ili na sajtu Geosrbija www.geosrbija.rs, zatim putem servisne magistrale državnih organa, eŠaltera ili u papirnom obliku kod profesionalnih korisnika.

Sve stranke koje dolaze u službe za katastar nepokretnosti moraju da se pridržavaju mera distanciranja i zaštite od virusa kovid 19, napominje se u saopštenju.

(Kurir.rs/RTS)