MUČENJE DO CRNE GORE: Vožnja zbog radova traje i dva sata duže
Pojedini turisti zbog sanacije puteva i gužvi putovali su znatno više nego što je uobičajeno, a najgore je na deonici Preljina-Čajetina, dugoj 90 km, koja se prelazi čak dva sata i 10 minuta
Pojedini turisti željni mora i odmora pohrlili su u Crnu Goru čim je ta zemlja otvorila rampu za naše državljane. Međutim, zbog radova na putevima kroz Srbiju putešestvije do mora i uživanja na plaži je, prema iskustvima naših turista koji su već stigli u Crnu Goru, duže i za skoro dva sata!
Signalizacija
Samo na deonici Preljina-Čajetina, kako saznajemo, putuje se sat vremena duže nego što je uobičajeno.
- Putovao sam s porodicom od Beograda do Herceg Novog skoro devet sati, i to bez čekanja na granici, iako mi je za to inače potrebno oko sedam sati. Najgore je bilo na putu od Preljine do Čajetine, dugom oko 90 km, koji smo prošli za čak dva sata i 10 minuta. Svi smo unervozili jer nismo očekivali da će biti toliko komplikovano doći do Crne Gore - objašnjava M. S. iz Beograda. Da je trenutno u toku više ozbiljnijih radova na putevima do Crne Gore, vidi se i na mapi JP „Putevi Srbije“ na njihovom zvaničnom sajtu. Većina građana, koji idu iz pravca Subotice, Novog Sada i Beograda, odlučuje se da jednim delom koristi auto-put Miloš Veliki, pa nastavi magistralnim putevima preko Čačka, Požege i Užica ka granici sa Crnom Gorom. Međutim, na potezu od skretanja za Lučane, pa sve do iza Požege već su velike gužve i saobraćaj se odvija pomoću signalizacije. Radovi su i na deonici Pakovraće-Užice, kao i na deonici Kneževići - Bela Zemlja - Užice.
Turisti koji putuju iz Srema, ukoliko idu auto-putem Zagreb-Beograd, takođe će naići na radove, pa je bolja opcija da krenu preko Šapca ka Obrenovcu i uključe se na auto-put Miloš Veliki.
Zabavite decu
Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, kaže da nije problem samo to što put do Crne Gore duže traje već i to što se usled gužvi vozači unervoze, pa počnu da se ponašaju rizično:
- Gužve unervoze mnoge vozače, pa kada prođu zastoj, često daju po gasu i ponašaju se kao pušteni s lanca. Onda kreću rizična preticanja i druge vratolomije koje mogu dovesti i do tragedije. Stoga bi putari trebalo da vode računa kada izvode radove, a vozači da koriste Gugl mape, koje pokazuju i gde su gužve, kao i potencijalni alternativni pravac. Za vozače je veoma bitno da se naoružaju strpljenjem, da ponesu veće količine vode i hrane, a savet roditeljima je da ponesu i neke zanimacije za decu, jer se u gužvama često deca unervoze, a onda se to prenese na vozača, koji kasnije pravi nesmotrene poteze - upozorava Okanović.
R. Kantar - R. Jevtić
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore