Crnogorci mi izgubili kofer od 3.000 evra
BEOGRAD - Oprez!
Kad idete na odmor u Crnu Goru, dobro razmislite šta ćete staviti u kofer jer, ako vam ga kojim slučajem prevoznik izgubi, možete da računate na odštetu od svega 20 evra!
To je na svojoj koži najbolje iskusila Sonja Jovović iz Pariza, kojoj je 23. jula, dok je bila na odmoru u Crnoj Gori, nestao kofer, kako sama tvrdi, vredan 3.000 evra. Šokirala se kada joj je vlasnik prevoznika „Vujović“ iz Danilovgrada, iz čijeg je autobusa kofer ispao, ponudio da plati svega 20 evra.
Nije krivično delo
- Išla sam iz Danilovgrada u Herceg Novi na more. Posle Budve jedan putnik je viknuo da je iz autobusa ispao veliki kofer, ali vozač nije hteo da stane. Kad smo se posle nekoliko minuta vratili, kofera više nije bilo. Direktor prevoznika mi je rekao da je odšteta 20 evra i da se obratim vozaču jer on nema ništa s tim. U policiji u Budvi mi je rečeno da nema dokaza za krivično delo i da mi ostaje jedino da tužim prevoznika - priča Sonja i dodaje da joj je u koferu bila najvrednija garderoba, laptop, video-plejer, skupoceni sat i važna dokumentacija iz firme.
- Zamislite koliko je grozan osećaj kad stignete na more bez ičega, bez veša. Želim da skrenem pažnju ljudima da znaju šta može da ih snađe u Crnoj Gori - kaže Sonja.
Prevoznik nema para
Ratko Vujović, vlasnik prevoznika „Vujović“, kaže za Kurir da je na nalepnici za kofere naznačeno da je odšteta za kofer 20 evra.
- Putnik je dužan da prijavi vozaču ako mu vrednost kofera prelazi 20 evra. Bio sam spreman da Jovovićki nadoknadim štetu, ali cifru od 3.000 evra nisam u mogućnosti da platim - kaže Vujović i dodaje da je spreman da ide na sud.
U Srbiji postoji komisija za vansudsko poravnanje
Ivanka Zečević iz pravne službe za međugradski saobraćaj u „Lasti“ ističe da se često dešava da putnici traže za kofere više novca nego što stvarno vrede.
- Kolika će odšteta biti isplaćena putniku za izgubljeni kofer, zavisi od stvari u njemu. Dešava se da putnik da 40 dinara za kofer, a posle traži 2.000 dinara. Mi u „Lasti“ imamo komisiju koja to rešava i uglavnom idemo na vansudsko poravnanje - kaže Zečevićeva i dodaje da je putnik dužan da naglasi vozaču ako je vrednost kofera velika.
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta