POKRALI DRŽAVU! Da su ŠOLAK I ĐILAS platili milione poreza za spotove o bojkotu, mogli smo da opremimo bolnice, škole, vrtiće...
Suvlasnik Junajted grupe i lider SSP našli način kako da emituju spotove za bojkot izbora, a da ne izmire obaveze prema državi, kao što to moraju da čine ostale stranke. U prljavom poslu imali su i pomoć REM
Suvlasnik Junajted grupe Dragan Šolak otvoreno je u svojim medijima podržavao bojkot poslednjih izbora, ali je zajedno sa svojim političkim saveznikom i liderom Stranke slobode i pravde Draganom Đilasom na toj ideji, kako se sumnja, utajio ogroman porez, i to najmanje sedam miliona dinara!
Kako bi zameli tragove, ova dvojica su za taj prljavi poduhvat, kako se sumnja, koristili privatnu firmu „JSP produkcija“, u vlasništvu novinarke Jovane Polić, koja je zvanično izradila propagandne spotove za bojkot i navodno finansirala njihovo emitovanje na televizijama Junajted grupe - N1 i Novoj S. Povrh svega, u tom poslu su imali i podršku Regulatornog tela za elektronske medije (REM), koje im je dalo povoljno tumačenje. Međutim, CINS, koji je objavio istraživanje, nije dobio objašnjenje na koje tumačenje se pozivaju.
Mimo zakona
Pomenuti spotovi kojim se veliča Đilasova ideja bojkota izbora su, naime, na televizijama Šolakove Junajted grupe izdvojeni iz političkog marketinga, što je mimo zakona, i tako im je prostor za emitovanje iznajmljen za neuporedivo manje novca nego što su to plaćale ostale stranke za svoje oglasne poruke tokom kampanje.
Dakle, Đilas i Šolak su - osim što su ostvarili uštedu i počinili krivično delo iznegavanje plaćanja poreza - ostale stranke praktično stavile u neravnopravan, hendikepiran položaj...
Zbog ovakvog mešetarenja s prodajom prostora za političke poruke bojkotaša, Šolak i Đilas su samo u ovom pojedinačnom slučaju, kako se sumnja, izbegli da plate porez državi od oko sedam miliona dinara, odnosno oko 60.000 evra. Za taj novac je država, primer radi, mogla da nabavi hranu za narodne kuhinje, izgradi dečje igralište, opremi vrtiće ili pak nabavi preko potrebnu medicinsku opremu za borbu protiv korone.
Za ostale papreno
Uporedna analiza plaćenih i emitovanih predizbornih sadržaja na N1 i Novoj S pokazuje da je CAS medija, agencija za prodaju oglasnog prostora u sklopu Junajted grupe, emitovanje minuta spota za bojkot naplatila svega 6.700 dinara, dok je drugima u proseku naplaćivala 194.000 dinara. Tako je firma Jovane Polić uspela da emituje čak 180 minuta svojih bojkotaških spotova na N1 i Novoj S za 1,2 miliona dinara, a da su Šolak i Đilas ovde primenili redovan cenovnik, onda bi njihov politički marketing morao da košta barem 35 miliona dinara.
Jer, podaci pokazuju da je SNS plaćala 185.714 dinara svaki minut svojih spotova na N1 - za ukupno 21 minut plaćeno je 3,9 miliona dinara. Ujedinjena demokratska Srbija svoje minute je plaćala po 183.333 dinara - za ukupno 18 minuta dala je 3,3 miliona, dok je Spas imao najskuplji minut od 212.500 dinara - dao je 1,7 miliona za nešto više od osam minuta reklamiranja.
Kurir.rs/ Ekipa Kurira Foto: Screenshot, Beta/Emil Vaš
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega