LJUDI PREPOZNAJU KADA PROIZVOD PRAVITE S LJUBAVLJU: Teodora Novaković, diplomirana glumica, koreograf i kreator brenda Mesec i Zec
“Ideja o brendu Mesec i Zec i svemu što on predstavlja potiče još iz mog detinjstva. Kao veliki zaljubljenik u prirodu, ljude i umetnost, rešila sam da materijalizujem ovu ideju nakon rođenja mog drugog deteta”, počinje Teodora, koja proteklih šest godina pravi nakit od kristala, biljaka i esencija gde, kako kaže, svaki komad ima svoju priču i vibraciju.
U biznisu često nema mesta za ljubav. A ovde je, reklo bi se, baš suprotno od toga. “Moja umetnička karijera počela je davno, od sviranja violončela, preko baletske škole do studiranja glume. Na svom putu uspela sam da se dovoljno posvetim umetnosti i učinim ono što mnogi smatraju nemogućim - da tu ideju pretvorim u posao od kojeg danas živim”, opisuje.
Ono što umetnicima ume da manjka – strategija i odgovornost – Teodora je uočila kao važne postulate preduzetništva. “Prvi veći izazov sa kojim sam se susrela bio je sam početak i sva ta pitanja koja se odvijaju u glavi. Da li je to što radim dovoljno dobro, da li je potrebno, da li će ljudi znati da prepoznaju i razumeju poruku mojih proizvoda”, otkriva.
Postoje i izazovi nabavke kvalitetnog materijala i kristala jer to uglavnom uvozi iz raznih delova sveta. “Tada mora da se vodi računa i o uvoznim carinama, roku isporuke, treba da se naruči samim tim sve unapred zavisno od trenutnih zaliha koje imam u radionici ali se i to vremenom prevaziđe i unapredi”, sigurna je.
Neki od koraka koji slede su: rad na dvojezičnosti sajta, dalja ulaganja u kvalitet i proširenje palete proizvoda. “Tu su i neke nove ideje i tiču se organizacije radionica za žene i decu koje bi bile upriličene u mom studiju”, ističe. Ljudi neretko zaboravljaju svoje snove, prestanu da veruju u mitove i ne zanimaju ih bajke. Mesec i Zec nas baš tamo vraća i to nije slučajno.
Kampanja „Znam da mogu“ sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra zaduženog za inovacije i tehnološki razvoj. Kampanja za cilj ima promociju ovog i sličnih uspeha srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje žena da pokrenu sopstveni biznis i ostvare svoje preduzetničke zamisli.
Promo
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta