Na sajtu Koordinacione komisije za inspekcijski nadzor u petak je počeo da radi Centar za kovid-19 mere, u okviru kojeg pored najnovijih verzija naredbi i uredbi Vlade Srbije, privreda može da dobije tačnu i pouzdanu informaciju o ograničenjima koje protivpandemijske mere podrazumevaju, a tiču se njihove delatnosti i poslovanja.

Da li pojedini objekti smeju da rade, do koliko sati, u kom obimu, s kojim kapacitetom - pitanja su na koja će privreda moći da dobije odgovor pravnog tima Centra za Kovid-19 mere, kao i tumačenje ukoliko im neka mera nije dovoljno jasna, a odnosi se na njihovo privredno društvo.

Centar se nalazi na adresi , gde je pitanja moguće postaviti putem kontakt forme, dok se odgovori javno objavljuju na dnevnom nivou.

- Očekujemo da rad Centra značajno unapredi efektivnost protivpandemijskih mera i doprinese boljem razumevanju mera od strane privrede i građana. Takođe, pozivamo građane i privredu da prijavljuju kršenje mera i neregularno poslovanje Kontakt centru republičkih inspekcija na telefon 011/6350322, putem onlajn forme ili nove Chatbot aplikacije IVA koju smo pokrenuli na sajtu inspektor.gov.rs - izjavio je Dragan Pušara, šef Jedinice za inspekcijski nadzor u NALED-u.

Centar za Kovid-19 mere pokrenut je u okviru projekta reforme i modernizacije sistema inspekcijskog nadzora, koju od 2017. godine sprovodi Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave u saradnji s NALED-om i uz finansijsku i tehničku podršku Evropske banke za obnovu i razvoj, u cilju poboljšanja rada inspektora i ukupnog poslovnog okruženja u Srbiji.

Radom Centra rukovodi Jedinica za podršku Koordinacionoj komisiji za inspekcijski nadzor, koja je formirana uz podršku NALED-a i koordiniše sveobuhvatnu reformu inspekcijskog nadzora, koja uključuje 44 inspekcije u 14 ministarstava.

(Kurir.rs/ Tanjug)