JP Pošta Srbije oglasila se danas povodom prevare koje stižu na mejlove građana Srbije.

Oni su naglasili da ne stoje iza ovih aktivnosti, kao ni iza bilo koje druge akcije putem imejl poruka, interneta ili društvenih mreža.

asdasdsa.jpg
Kurir Pritnscreen 

- Građanima savetujemo da, ukoliko prime imejl ili bilo koju drugu poruku sa simbolima Pošte, budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke. U slučaju bilo kakve nedoumice, pozivamo građane da nas kontaktiraju preko našeg Kontakt centra na telefone 0700 100 300 i 011 3607 788. Nadležne službe JP Pošta Srbije prate objave na društvenim mrežama i posebno vode računa o eventualnim zloupotrebama korporativnih obeležja Preduzeća, o čemu korisnike redovno obaveštavaju na zvaničnoj internet stranici i Fejsbuk profilu Pošte Srbije. Istovremeno, Pošta Srbije reaguje na uočene zloupotrebe prijavom Ministarstvu unutrašnjih poslova, Upravi kriminalističke policije, protiv nepoznatih lica zbog zloupotrebe korporativnih obeležja i imena JP Pošte Srbije - navodi JP Pošte Srbije u saopštenju.

Podsetimo, korisnicima elektronske pošte u Srbiji ovih dana u inboks stižu mejlovi od navodnog pošiljaoca Pošta Srbije koji pokušava da navede primaoca da ode na link ponuđen u poruci.

(Kurir.rs)