Turistička organizacija Srbije danas je u podnožju Avalskog tornja predstavila novu kampanju, koja se odvija pod sloganom "Biram Srbiju".

"Turistička organizacija Srbije je i ove godine pripremila niz promotivnih aktivnosti namenjen domaćim turistima, kako bi se odlučili za svoj odmor ili barem deo odmora izaberu Srbiju", izjavila je direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović.

Ona je istakla da su promocija aktivnog odmora, boravaka u prirodi, upoznavanja kulturno-istorijskog nasleđa naše zemlje, uživanje u gastronomskoj ponudi, banje i vinski turizam u fokusu kampanje "Biram Srbiju", saopštila je Turistička organizacija Srbije.

O značaju ovog projekta za turizam govorio je gospodin Aleksandar Bec, tim lider projekta #EUzaTebe - za kulturno nasleđe i turizam i predstavnik Nemačke organizacije za međunarodnu saradnju (GIZ).

"Evropska unija kroz ovaj projekat pomaže razvoj turizma u Srbiji, posebno u istočnoj Srbiji i Donjem Podunavlju. Ubeđeni smo da turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja ruralnih sredina i omogući stvaranje novih radnih mesta", rekao je Bec.

Događaju je prisustvovao i predstavnik Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Nemanja Sarač.

Deo promotivnih aktivnosti u okviru promotivne kampanje Turističke organizacije Srbije, finansiran je iz projekta #EUzaTebe - za kulturno nasleđe i turizam.

Tom prilikom predstavljena je i nova brošura pod nazivom "Biraj Srbiju", ali i izložba fotografija sa motivima naše zemlje, koja će biti dostupna posetiocima Avalskog tornja u narednih mesec dana.

Osim Turističke organizacije Srbije, svoje turističke ponude predstavile su i regionalne, gradske i lokalne turističke organizacije, dodaje se u saopštenju.

Kurir.rs/Tanjug