Svake godine se povećava broj nesreća u kojima učestvuju motori i mopedi, a kako bi se crna statistika smanjila, potrebna je dodatna opreznost kod svih učesnika u saobraćaju.

screenshot-1406.jpg
Foto: Kurir Televizija

- Manje od 33% putnika u ovom periodu nosi zaštitnu kacigu na mopedima, Što se tiče jačih motora tu problem nastaje van naselja gde su veće brzine. O brzini moraju da vode računa jer su mali isitni, drugi učesnici u saobraćaju ih ne vide. Ako prekorače brzinu, onda drugi učesnici ne mogu da procene kojom se brzinom kreću -rekao je Igor Ognjanović, predavač iz oblasti bezbednosti u saobraćaju.

screenshot-1404.jpg
Foto: Kurir Televizija

Na teritoriji Kragujevca od 2015. do 2019. godine bilo je oko 1000 vozača i putnika na motorima i mopedima koji su zadobili povrede ili čak poginuli.

- Uvek gledam kako da izbegnem sporne situacije na putu, ja uvek prikočim i stanem pa tek onda nastavim da vozim. Ne mora da znači ako imam prednost da je zaista i imam. Kod nas ne postoji kultura u slislu poštovanja dvotočkaša, u svetu to veoma postoji jer su svesni šta znači kad neko vozi motor - rekao je Milovan Milanović Ćofa, moto klub „Smak“.

screenshot-1403.jpg
Foto: Kurir Televizija

Od ukupnog broja poginulih u saobraćajnim nezgodama u Srbiji, devet posto njih su vozači i putnici na dvotočkašima.

Kurir.rs/M.L.

OVDE MOŽETE PRATITI UŽIVO KURIR TELEVIZIJU

Bonus video:

02:54
Aleksandar Seničić o ulasku Srba u Grčku Izvor: Kurir televizija