BIZARNO: Kikinđanin reklamirao gel za potenciju jer nije dao željeni rezultat
Pored bofl obuće i odeće, mobilnih telefona i bele tehnike, građani muku muče i s kvalitetom preparata za održavanje muškosti, otkrilo je Udruženje potrošača Kikinde
Građani su svesni svojih potrošačkih prava i u najvećem broju slučajeva je njihovo nezadovoljstvo opravdano, ali ima i izuzetaka, u koje spada i slučaj Kikinđanina s nesvakidašnjom žalbom na kvalitet preparata za potenciju, ukazali su iz Udruženja potrošača Kikinde (UPOK).
- Najbizarnija reklamacija odnosila se na gel za potenciju. Javio nam se jedan nezadovoljni stariji gospodin. Požalio se tvrdeći da gel za potenciju nije dao željeni rezultat. Odgovorili smo mu da proizvodi te vrste ne podležu garanciji i da nismo u mogućnosti da mu pomognemo - rekao za Kurir Darko Cvijan, predsednik UPOK.
On je, međutim, potvrdio da im već godinama najveći broj pritužbi stiže za obuću i odeću lošeg kvaliteta.
- I dalje je najveći broj reklamacija na obuću i odeću, a odmah potom tu su mobilni telefoni i bela tehnika. Maha je u poslednje vreme uzela i onlajn prodaja, ali i trgovina na daljinu može potrošaču da presedne. Trudimo se da edukujemo i trgovce, pa s vremena na vreme organizujemo stručne skupove. Suština takvih edukacija jeste da potrošači znaju svoja prava, ali i da komunikacija s prodavcima bude mnogo bolja - rekao je Cvijan.
Udruženje potrošača Kikinde, kako dodaje, s većim ili manjim uspehom od 2007. godine trudi se da štiti prava i interese potrošača, ali i da otkloni sve nedoumice koje ih tište. Praksa im je, navodi, pokazala da Kikinđani i građani Vojvodine, s obzirom na to da su tokom poslednje dve godine postali i Regionalno savetovalište za Vojvodinu, nisu tužibabe.
- Građani su svesni svojih potrošačkih prava i u najvećem broju slučajeva je njihovo nezadovoljstvo opravdano - zaključio je on.
Saša Urošev
"UKRAJINA MORA DA PREPUSTI TERITORIJU RUSIJI!" Hladan tuš iz Amerike uoči sastanka, oglasio se i Zelenski (FOTO/VIDEO)