Ogroman broj putnika koji su na letovanje išli preko ove agencije nezadovoljni pruženom uslugom, na forumima kritikovao njen rad

BEOGRAD - Sramota!
- Čula sam da imaju praksu da urade rezervaciju, uzmu pare, a onda pet dana pred put otkažu polazak.
- Što se tiče agencije, slagali su sve što se može slagati!
- Posle priče koju sam čula, ja s njima ne bih otišla ni do Ade Ciganlije, a kamoli do Afrike.

Ovo su samo neki od komentara koji su se početkom jula pojavili na sajtu Putovanja info. Mnogi su kritikovali rad agencije, zaposlene, uslove putovanja. Naravno, na to niko nije reagovao. Puna dva meseca pisalo se po forumima o nestručnosti ove agencije i onda se desilo da 147 naših turista ne može iz Hurgade da se vrati u Srbiju jer direktor Nenad Ristić nije isplatio dugovanja avio-kompaniji, a oko sto njih je iz istog razloga isterano iz hotela „Palma rojal“. Za te putnike se pobrinulo Ministarstvo inostranih poslova.

- Uz pomoć naše ambasade uspeli smo da vratimo turiste u svoje sobe i da tamo provedu noć. Oko 13 časova iz Beograda je poleteo avion kojim će se naši turisti u večernjim satima vratiti u Beograd - rekli su Kuriru juče u MIP.

Milan Lainović, potpredsednik Upravnog odbora Jute, kaže za Kurir da je ovo prvi put da neka agencija koja je članica Jute prevari turiste.
- Dosadašnje neprijatnosti bile su isključivo vezane za agencije koje nisu bile članice Jute. Danas su turisti masovno dolazili, podnosili žalbe i tražili pomoć. Mi smo koordinirali s njima i svakom izašli u susret - kaže Lainović.

Iz Turističke inspekcije rekli su nam da ne znaju kad će novac biti vraćen turistima.
- Sve je u proceduri i ne zna se koliko će trajati. Sve zavisi o kakvoj šteti je reč i o kojoj polisi osiguranja se radi - kažu iz ove ustanove.


Putnici godinama ispaštaju zbog agencija

* Zbog neplaćanja usluga turističke agencije „Junajted“, prošle godine su 234 putnika izbačena iz hotela u Hurgadi. Država je obezbedila avione i turisti su vraćeni u Srbiju.

* Grupa od 97 turista 2010. godine u Egiptu nije ni stigla do hotela jer im turistička agencija „Konte“ nije uplatila smeštaj.

* Putnici koji su 2010. za doček Nove godine putovali preko agencije „Vej aut“ proveli su dve noći na recepciji zbog katastrofalnog smeštaja.

* Za doček Nove godine 2010., 200 turista preko agencije „Viva trevel“ krenuli su za Rim, a nisu imali grejanje u autobusu. Na benzinskoj pumpi satima su čekali nov autobus.

Nenad Ristić se brani ćutanjem!

Kako Kurir saznaje, u toku jučerašnjeg dana Nenad Ristić, vlasnik turističke agencije „Triniti“ nije želeo da sarađuje s policijom i samo je ćutao. Za to vreme, u prostorijama agencije izvršen je pretres, kako bi se našli bilo kakvi dokazi.

- Ne mogu vam dati nikakve informacije. Pretres je u toku, a javnost će o svemu biti blagovremeno obaveštena - rekao nam je jedan od policajaca.

„Argusovi“ putnici avion čekali 15 sati

Grupa od 170 turista koji su posredstvom agencije „Argus“ bili na letovanju u Hurgadi poletela je prema Beogradu, pošto je otklonjen kvar na njihovom avionu, a očekuje se da će stići oko 16 sati.

Trebalo je da se putnici vrate avionom egipatske avio-kompanije, koji se pokvario, pa su bili prinuđeni da čekaju 15 sati kako bi se vratili kući.

- Avion je iz Hurgade morao da ide za Kairo, gde je izvršena popravka, pa se potom vratio po naše putnike na aerodrom u Hurgadi - kažu iz ove agencije.