dm Ženska trka, u organizaciji Beogradskog maratona i naslovnog sponzora dm drogerie markt, u znaku brojnih ekoloških aktivnosti
U današnje vreme, razvijanje ekološke svesti kod ljudi, kao i lokalne zajednice, zahteva kontinuirani rad na sebi i predstavlja jedan dugotrajan proces kako bi primena ekoloških standarda dovela do efikasnih rezultata. Zato je važno da svako od nas da svoj doprinos učešćem u brojnim aktivnostima u cilju promocije zaštite životne sredine. Da i sportska manifestacija kakva je ovogodišnja dm Ženska trka može biti dobar primer zajedničke akcije u podizanju ekološke svesti, pokazali su nam organizatori.
Ovaj događaj, koji je pre svega imao za cilj promociju značaja bavljenja sportom, ujedno je bio Eco friendly događaj s konkretnim aktivnostima osmišljenim da ukažu na to da samo zajedno možemo da učinimo mnogo za poboljšanje uslova u kojima živimo i pomognemo u stvaranju zdravije sredine za buduće generacije.
Naime, svim učesnicima trke obezbeđene su majice od 100 odsto recikliranog poliestera, a dm je obezbedio trajnu pamučnu torbu sa Balea gelom za tuširanje, koji kao i drugi kozmetički proizvodi dm-ove privatne robne marke od 2014. godine ne sadrži mikroplastiku, kao i organski dmBio kikiriki. Svaku takmičarku su po dolasku do cilja, osim zasluženih medalja, čekale i sadnice bora koje je obezbedilo JP „Srbijašume“, koje su ujedno bile i svojevrsni podsetnik da treba da brinemo o životnoj sredini i doprinesemo njenom obnavljanju.
Ekološka pitanja su trenutno za čitavo čovečanstvo pitanja od suštinskog značaja koja zahtevaju konkretne akcije. Od našeg odnosa prema prirodi i izgrađene ekološke svesti u velikoj meri zavisi i naš opstanak na planeti Zemlji. Baš zato je od izuzetne važnosti da svaki pojedinac da svoj doprinos u očuvanju životne sredine.
Kompanija dm drogerie markt neguje dugogodišnju ekološku tradiciju, dok je filozofija poslovanja ove kompanije zasnovana na održivom razvoju. Ovaj drogerijski lanac godinama unazad kroz razne akcije podstiče svoju zajednicu da brine o životnoj sredini, a dm Ženska trka je samo još jedan vid podrške „zelenim“ društveno odgovornim inicijativama.
„Ponosni smo što smo deo dm Ženske trke! Posebno nas raduje što na ovaj način pružamo podršku i ekološkim aktivnostima. U planu nam je da kroz različite inicijative usmerene ka zaštiti životne sredine gradimo zdraviju i zeleniju budućnost za nas, ali i za generacije koje dolaze“, rekla je Svetlana Jovanović-Mitić, menadžerka marketinga u kompaniji dm drogerie markt.
Iz kompanije dm drogerie markt poručuju da će i u narednom periodu da budu posvećeni konkretnim akcijama usmerenim na očuvanje životne sredine, koje će da doprinesu izgradnji zelenijeg okruženja, ali i osvešćivanju i edukaciji ljudi.
Promo tekst
Kurtijev Srbin poziva na ubistvo Vučića! Nacrtao metu i priziva atentat na predsednika kao na Kenedija